יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

הנוסחה המנצחת של נופש משפחתי בפירנאים



אם יש מקום אשר בסופו של דבר יכול להיות מושלם לנופש המשפחתי הקרוב שלכם - הרי שללא כל צל של ספק זה הוא רכס ההרים אשר נקרא הפירנאים. אז בואו ונבדוק מה הוא בעצם סוד הקסם של נופש משפחתי בפירנאים? מדוע היא נחשבת טובה כל כך לכל נופש, בין אם הוא ילד קטן ובין אם הוא מבוגר לצורך הענין? אחת מן הסיבות להצלחה של נופש משפחתי בפירנאים נעוצה בעובדה פשוטה מאד. על פי רוב, כאשר חושבים על טיול לחו"ל עם ילדים - מייעדים אותו למשפחות עם ילדים קטנים. לעומת זאת, הפירנאים מהווים מוקד מעולה למשפחות עם ילדים בכל הגילאים - החל מילדים בני 3, ועד לבני נוער שעומדים להתגייס בעוד חודש.

מה יש בפירנאים?
אפשר בעצם לשווק נופש משפחתי בפירנאים בתור נופש אקסטרים. זה לא עוד נופש שבו אתם תנדדו ממוזיאון למוזיאון ותנוחו בפארק. בהרים הפירנאים אתם תוכלו לצאת לטיולים מסעירים במיוחד, יוצאי דופן, וכאלה שלא תמצאו בשום מקום אחר. ראשית, אפשר לצאת לטיולים בחיק הטבע עצמו. בפירנאים נהוג מאד לבצע טיולי ג'יפים - וזו יכולה להיות חוויה נהדרת לכל בני המשפחה. הנופים שנשקפים מהפירנאים הם לא פחות ממדהימים, ואף אחד, לא משנה בן כמה הוא - לא יכול להישאר אדיש מול הנופים הללו. נוסף על כך, נופש משפחתי בפירנאים יכול לכלול ביקור באטרקציות רבות - החל מהמגלשה האלפינית הגדולה ביותר בעולם, דרך פארק אומגה שמלא באתגרים מדהימים, ועד לביקור בגשרים העתיקים של הפירנאים.



אופציה נהדרת לשלב בטיול
נוסף על כך, אפשר לשלב נופש משפחתי בפירנאים ביחד עם נופש נוסף, גדול יותר. אפשר לצאת אל נופש משפחתי בפירנאים שיהיה אך ורק באזור זה, ואפשר לשלב זאת גם עם נופש משפחתי באזורים של דרום צרפת או צפון ספרד, וכך ליצור חוויה נהדרת. אפשר לצאת לטיול הזה בתור טיול בר מצווה או בת מצווה, בתור טיול עבור ימי הולדת של בני המשפחה, או סתם אם אתם רוצים נופש שיהיה מיוחד ושונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה