יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

טיולים מאורגנים להודו



מה מושך אנשים אל טיולים מאורגנים להודו?
כבר לא מעט שנים אנו רואים מגמה בה אנשים מעדיפים לנסוע ליעדים שונים בעולם בעזרת טיולים מאורגנים ולאו דווקא באופן עצמאי. זה די מובן כי ככל שהיעד הוא בעל תרבות שונה, הרי שנדרשת עזרה של מדריך בטיול מאורגן. בשנים האחרונות, הפופולריות של טיולים מאורגנים להודו הולכת ועולה. הודו, שבעבר נחשבה כארץ לתרמילאים צעירים בלבד, הולכת ומתגבשת בתור מדינה מושלמת עבור טיולים מאורגנים. הסיבה לפופולריות של טיולים מאורגנים להודו היא שמצד אחד מדובר על מדינה מדהימה - עם תרבויות שונות מאד, עם מבנים מפוארים ועם נופים עוצרי נשימה. מצד שני, מדובר על מדינה זרה מאד, שדורשת הכנה מוקדמת והכירות עם האזור - ולכן הטיול המאורגן נחוץ.

היכן הטיולים נערכים?
ככלל, אפשר למצוא טיולים מאורגנים להודו לכל אזור בתוך המדינה. הרוב המכריע של הטיולים, לא כוללי סקירה כללית של המדינה. מדוע? הודו היא ארץ ענקית בשטחה, ורק כדי לנוע מקצה אחד לשני תצטרכו לנצל לפחות יום אחד (אפילו אם מדובר על טיסה!). לכן, רוב הטיולים המאורגנים להודו, כוללים התמקדות באזור אחד. כך, אפשר גם לראות אתרים רבים ומגוונים, וגם לא לבזבז יותר מידי זמן על נסיעות.

 
האם יש גם טיול לפקיסטן?
לא מעט מהישראלים שמחפשים טיולים מאורגנים להודו, תוהים האם הם גם יוכלו לבקר בפקיסטן. בעוד שטיולים משולבים להודו ונפאל הם נפוצים למדי, טיולים לפקיסטן לא קיימים עבור הישראלים, שכן לישראל אין יחסים דיפלומטיים עם מדינה זו. עם זאת, יש טיולים שכוללים ביקור בגבול של הודו-פקיסטן, וצפייה בטקס הייחודי של החלפת המשמרות בגבול בין שתי המדינות.

סיורים מיוחדים ושונים
כאשר אתם יוצאים אל טיולים מאורגנים להודו, אתם תוכלו לחוות את הודו בצורה הקרובה ביותר שיש. אוטובוס התיירים ישמש אתכם רק כדי לנוע בין ערים וכפרים. בתוך הערים עצמן, אתם תוכלו לערוך לא רק סיורים רגליים. תוכלו לשלוט בנהרות העצומים של הודו, תוכלו לצאת לטיולי ריקשות פרטיות, ואפילו לנסוע בתוך כרכרות אשר רתומות לגמלים - הכל בהתאם לאזור שבו תטיילו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה