יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



דנה תדמור משקיעה בקרקע ירוקה
חברת אקסיום, תחת הנהלתה של דנה תדמור, עושה מאמצים רבים בכדי להשקיע בעתיד של כולנו - בפיתוח של קרקע עבור פרויקטים של בניה ירוקה ואנרגיה ירוקה. אולם, מדוע בעצם בחרה דנה תדמור להשקיע דווקא בפרויקט מסוג זה? מדוע מדובר על אינטרס כללי? ואיך אתם גם יכולים להרוויח מהתחום הירוק שהפך להיות פופולרי במיוחד בכל העולם? והאם יש לכך עתיד גם בישראל? בואו לקרוא עוד על ההכוונה של דנה תדמור, ותוכלו לדעת האם זה מתאים לכם.

רואים את העתיד
אקסיום כידוע, היא חברה אשר משקיעה בפיתוח נדל"ן, ובעצם אוספת כסף ממשקיעים כאלה ואחרים - ולאחר מכן מחזירה להם את השקעתם עם תשואה גבוהה למדי ומתמשכת לאורך זמן בסופו של דבר. הדבר שחשוב לזכור כאן, הוא כי מילת המפתח בתחום הנדל"ן היא ביקוש. מה שאין לו ביקוש - לא יניב תשואה כלל וכלל. על כן החליטה דנה תדמור לנתב את אקסיום לכיוון ההשקעה בפיתוח של בניה ירוקה ואנרגיה ירוקה, משום שמדובר על תחום כזה אשר הופך להיות פופולרי במיוחד. בשביל שיהיה אפשר ליישם פרויקטים אלו הלכה למעשה בשטח - יש צורך קודם כל בקרקע מתאימה לצורך כך מטבע הדברים. כאן בדיוק נכנסת חברת אקסיום לתמונה. דנה תדמור מסבירה, כי על ידי רכישה של קרקע אשר בהמשך תשמש לפרויקטים ירוקים - יכולים המשקיעים של אקסיום להרוויח מן הסתם. אקסיום רוכשת את הקרקע מבעוד מועד, ולאחר מכן מוכרת אותו לאנשים בעלי עניין, או מחכירה את הקרקע לתקופה מסוימת, או שאפשר כי בעתיד אף תסייע בעצמה לפיתוח הפרויקטים - כמובן הכל עם תשואה טובה בחזרה למשקיעים.



גם אידאולוגי וגם רווחי ביותר
אם אתם רוצים להרוויח השקעות שלכם, ובדרך גם לתרום לאיכות הסביבה בתוך כדור הארץ - מדוע שלא תפנו לחברת אקסיום? דנה תדמור וצוות ההנהלה, מזמינים אתכם להתעניין בנוגע להשקעות הירוקות של החברה. יש כמובן גם השקעות נוספות על קרקעות "רגילות" לפרויקטים אחרים, ואתם יכולים לבנות לעצמכם תיק השקעות שלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה