יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

מוסך איסוזו



מוסך איסוזו וההיסטוריה של יצרני הרכב
אין זה סוד כי בשנים האחרונות עלה קרנן של המכוניות אשר מגיעות אלינו מן המזרח הרחוק, מפני שיותר מכל דבר אחר אין כל צל של ספק כי מדובר על פי רוב על מכוניות אמינות ביותר לכל הדעות, אשר כמעט ואינן סובלות מתקלות משמעותיות בהשוואה לרכבים מאזורים אחרים בעולם. לגבי  יצרנית הרכב היפנית איסוזו הוקמה בשנת 1918, אך מוכרת בשמה הנוכחי רק מאז שנת 1949. כיום ניתן למצוא מוסכים מורשים של איסוזו בכל רחבי הארץ. מוסכי איסוזו מטפלים בדרך כלל במשאיות הקלות ובטנדרים המיוצרים על ידי החברה. יחד עם זאת, אין כל צל של ספק כי בין סל השירותים של מוסך איסוזו ניתן למצוא גם טיפולים המתאימים לבעלי רכב פרטי. 

בבעלות טויוטה
חברת איסוזו נמכרה לטויוטה והייתה בעבר בבעלות ג'נרל מוטורס. לצד איסוזו ניתן למצוא תחת טויוטה גם את החברות דייהטסו, לקסוס, סובארו והינו. טויוטה היא אחת משתי יצרניות הרכב הגדולות בעולם וכל מוסך איסוזו נדרש לעמוד בתנאים מחמירים על מנת לקבל תעודת מורשה. כיום מעסיקה טויוטה מעל 260 אלף עובדים, היא נחשבת למובילה עולמית בשיטות פיתוח וייצור ויש לה חלק משמעותי במהפיכה בשוק הרכב. 




איך מוצאים מוסך אמין?
על מנת למצוא מוסך איסוזו ולטפל ברכב יש לבדוק מה כוללים טיפולים שוטפים. טיפולים אלו מתמקדים בתחזוקה של מכלולי הרכב והם מתבצעים אחת למספר מסוים של קילומטרים או חודשים. מוסך איסוזו אשר עומד בהוראות היצרן, מעסיק אנשי מקצוע מיומנים ובעיקר מקפיד על טיפול אמין יכול לעזור ללקוחות ולמנוע הוצאות בלתי רצויות. בנוסף, לעיתים קרובות פונים בעלי איסוזו אל המוסך כדי לברר לגבי תיקוני חשמל. 

המלצות על מוסכים
טנדרים ומשאיות קלות אשר סובלים מבעיות חשמל פוגעים בתפוקת העבודה ויוצרים הפסדים. בעזרת טיפול במערכות החשמל של הרכב, ההצתה, המצבר והממסרות אפשר ליהנות מרכבי איסוזו לאורך שנים רבות. מוסך המציע שירות עבור רכבי איסוזו יכול לטפל גם במותגים אחרים. כדאי לקבל המלצות על המוסך, להשוות בין הצעת מחיר ולטפל באיסוזו בצורה נכונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה