יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

דירות חדשות בכפר סבא



מדוע מחפשים דירות חדשות בכפר סבא?
אין זה סוד כי משהו טוב מאד עובר על כפר סבא בשנים האחרונות ללא כל צל של ספק כלל. נראה כי בכל מה שקשור לנדלן של עיר מיוחדת זו, כמות האנשים אשר מחפשת דירות חדשות בכפר סבא רק הולכת ועולה עם הזמן יותר ויותר. האמת היא כי חשוב לציין את העובדה כי העיר הזו נמצאת בתנופת פיתוח - ניתן למצוא בה שפע של דירות חדשות, והדבר מוביל גם לפיתוח נוסף ברחבי העיר, כולל פתיחת עסקים חדשים, מקומות בילוי נהדרים, ועם זאת הקפדה על לא מעט שטחים ירוקים בסביבתה. אז איך זה שאפשר למצוא כמות רשימה כל כך של דירות חדשות בכפר סבא, ומה מושך בעצם בעיר הזו?

איכות חיים ליד המרכז
היתרון המרכזי ביותר של כפר סבא, הוא בכך שהיא מציעה איכות חיים גבוהה, לצד היתרונות של עיר גדולה - וכל זאת בסמוך לאזור גוש דן. אנשים שמחפשים דירות חדשות בכפר סבא, הם אנשים שמצד אחד עובדים ולומדים במרכז, אך מהצד השני הם לא רוצים לשלם את המחירים מרקיעי השחקים של תל אביב. מהצד השני, מדובר על אנשים שגם לא רוצים לנסוע בכל יום מחדש לעיר גדולה כדי ליהנות משירותים שלה. 

כפר סבא היא אחת מהערים הגדולות בשרון ומהווה בעצם מוקד כלכלי עבור הערים והיישובים השונים, והיא גם אחת מ15 הערים הגדולות בארץ. לכן, מי שמחפש דירות חדשות בכפר סבא הם אנשים שרוצים ליהנות מאיכות החיים הגבוהה של אזור השרון, להיות קרובים לגוש דן כשצריך, ומעל הכל - הם רואים את העתיד שלהם ושל ילדיהם באוזר איכותי זה, ולכן מדובר על פרויקטים שמיועדים בעיקר למשפחות צעירות.

  
אתם יכולים לבחור
מבחינתכם, העובדה שיש מגוון רחב למדי של דירות חדשות בכפר סבא, במספר פרויקטים שונים  מהווה אך ורק יתרון עבורכם. אתם יכולים לסקור את הפרויקטים השונים שיש (חלק ניכר מהם שייכים ל"שכונה הירוקה" החדשה של העיר), לעשות השוואה בין המחירים, לסקור את הדירות, ולקבל את ההחלטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה