יום שבת, 28 בספטמבר 2013

מערכות אזעקה



כך מערכות אזעקה יגנו עליכם היטב
לא מעט גורמים מעוניינים כיום בהתקנה של מערכות אזעקה כאלה ואחרות במתחמים אשר זקוקים למערך אבטחה - החל מאנשים שגרים בבית דירות, דרך אלו שגרים בבית פרטי, עובר באנשים עם חנויות משלהם, אנשים שמנהלים רשתות גדולות, מפעלים, אזורי תעשיה, מוסדות ממשלתיים שונים, ועוד מתחמים רבים שוני ומגוונים. כולם מכירים בערך של מערכות אזעקה ובתרומה שלהן לאבטחה של כל מתחם ומתחם על פי הצרכים הספציפיים שלו כמובן. אבל איך המערכות יוכלו בעצם לתרום? כיצד משהו שבסך הכל עושה רעש, מסייע לכם להגן על האזור?

מערכות אזעקה

אפקט מפחיד וגורם הרתעה
קודם כל, עצם הרעש הרב אשר מערכות אזעקה יוצרות, מבהיל לא מעט מהגנבים והפורצים. זה אולי נשמע לכם מעט מוזר - מה לגנב מנוסה ולמערכות אזעקה? בפועל, רוב הגנבים בארץ אינם מנוסים כלל וכלל (תשכחו מהמראה המוכר של פורץ מיומן שביצע כבר 30 פריצות - אלו נדירים למדי). הרעש הרב מרחיק חלק נכיר מאד מהפורצים, אשר באותו הרגע חוששים להיתפס, נתפסים לפאניקה, נבהלים, בורחים, או אפילו קופאים במקום.

שליחה של התראה מהירה
חשוב מאד להבין כי כיום מערכות אזעקה, לא רק יוצרות רעש רב. אחרי הכל, איך הרעש יעזור לכם אם אין איש בסביבה שיתפוס את הגנב? הגדולה של מערכות אזעקה היא בכך שהן שולחו גם התראה מתאימה לכל מי שצריך - ההתראה נשלחת קודם כל אליכם אל הטלפון הסלולרי שלכם. חברת הביטחון הרלוונטית מוודאת שאתם אכן לא בבית ושאינכם מודעים לכך שיש פריצה- ואז יש הזנקה מהירה של המשטרה ישירות לבית.

מניעת פריצות בעתיד
חשוב לציין מעבר לכך, כי עצם ההתקנה של מערכות אזעקה יוצרת אפקט מרתיע מאד סביב המתחם שלכם. ברגע שגנבים ופורצים פוטנציאליים מודעים לכך שבמתחם יש מערכת אזעקה באזור, הם יודעים ומבינים שמדובר על אזור שמוטב להם להתרחק ממנו. כך, אתם מראש חוסכים לעצמכם כאב ראש רב,  וחוסכים גם לא מעט כסף ונזקים אפשריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה