יום שני, 30 בספטמבר 2013

הלוואה מהירה



האם הלוואה מהירה דורשת מכם להעמיד ערבים ובטחונות כמו הלוואה רגילה? כדי להבין זאת, צריך להבין את המשמעות של ערבים ובטחונות. ערבות היא בעצם התחייבות של אדם נוסף כלפי הגוף המלווה, שבמידה והאדם הלווה לא יוכל להחזיר את סכום הכסף - הוא ישלם את הפיצוי לגורם המלווה. כך הגורם המלווה מבטיח לעצמו שגם אם האדם שלווה כספים נכנס לקשיים - הוא עצמו יקבל את מלוא הסכום בחזרה. 

לרוב יש לפנות לאדם כמו חבר קרוב או קרוב משפחה, כדי שיסכים להיות ערב. בטחונות לעומת זאת הם נכסים אשר האדם שלווה מוכן לשעבד לטובת הגוף המלווה, ואלו יעברו לטובת הגוף המלווה במידה והאדם לא יוכל להחזיר את ההלוואה. אז האם הדבר תקף גם עבור הלוואה מהירה?

הלוואה מהירה
 
תלוי בגופים השונים
ככלל, על פי רוב כאשר מדובר על הלוואה מהירה, אין צורך להעמיד בטחונות. הביטחונות שמורים בעיקר לבנקים ולא לגופים החוץ בנקאיים אשר מעניקים הלוואה מהירה, משום שהבנקים הם אלו אשר בעיקר יכולים להטריח ולהעסיק את עצמם בניהול כל הביטחונות והשעבודים.

לעומת זאת, נושא הערבות משתנה מאד בין הגופים השונים. יש גופים חוץ בנקאיים שידרשו ערבות הלוואה מהירה, שלעתים אף תהיה גבוהה יחסית - שכן מדובר כאמור על הלוואה שניתנת במהירות, ללא בדיקה מקיפה של האדם אשר נטל את ההלוואה, והגוף המלווה רוצה להבטיח שהסכום יוחזר לו במלואו, ועל כן יבקש ערבות מתאימה, לעתים אף משני אנשים ולא מאדם אחד. לעומת זאת, יש גופים שמוכנים להעניק הלוואה מהירה ללא ערבות וללא בטחונות. יש לזכור שלרוב מדובר על הלוואות בסכומים נמוכים יותר, ולכן אותו גוף מוכן ליטול עליו את הסיכון.

מה זה אומר לגביכם?
מה שחשוב לזכור הוא, כי כיום אתם יכולים לקחת הלוואה מהירה, אפילו אם אין לכם בטחונות כמו דירה או רכב לצורך העניין. יתרה מכך - אתם יכולים ליטול הלוואה מהירה, אפילו אם אף אדם לא מוכן להיות ערב עבורכם, כל עוד אתם מגבילים את עצמכם בסכומים המתאימים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה