יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

זכיינות



מה חשוב לדעת על זכיינות?
השיטה של זכיינות נחשבת כיום לשיטה חזקה באופן מיוחד במינו. רק לאחרונה נעשו מספר כתבות על זכיינים מרכזיים כאלה ואחרים אשר הצליחו לגרוף רווחים נאים מאד דרך שיטה זו. בשיטה של זכיינות, מעדיפים לעבוד כיום בעיקר רשתות גדולות בתחום האופנה והמזון. לעתים מדובר על רשתות ישראליות למהדרין, ולעתים על רשתות עולמיות כאלה ואחרות - אשר מעניקות זכיינות אזורית לזכיין מסוים על כלל הסניפים שלו בתוך מדינת ישראל. רוב האנשים אשר מגיעים כיום מתוך המעמד הבינוני - גבוה ומעוניינים לנהל עסק עצמאי כל שהוא - בוחרים בעצם לעבוד בשיטה של זכיינות מול רשת ישראלית, וכך הם גם נהנים מתקשורת ישירה ונוחה מול החברה המזכה בסופו של דבר.

כיצד השיטה הזו פועלת הלכה למעשה?
השיטה של זכיינות פועלת בצורה פשוטה למדי. החברה המזכה מספקת לזכיין את המוצרים עצמם, את התוכנית השיווקית, ובעצם נותנת לו רשות מלאה לעשות שימוש בסמלי החברה. לעומת זאת על הזכיין לבצע את רוב ההשקעות הראשוניות עסק - שכירת הנדל"ן, תשלום חשבונות, משכורות לעובדים וכיו"ב. כמו כן, עליו לספק חלק ניכר מן הרווחים שלו חזרה לרשת.

אז למה בעצם הישראלים אוהבים כל כך את השיטה של זכיינות למרות שעליהם להשקיע בה לא פחות מאשר בעסק רגיל, ואף למסור חלק מהרווחים בחזרה לחברה? התשובה לכך היא פשוטה מאד - הרווחים הם פשוט עצומים. ברגע שהזכיין עובד עם רשת גדולה ומוכרת, הוא לא צריך לחשוש ממתחרים, הוא לא צריך לנסות ולבנות קמפיין שיווקי והוא בעצם לא מתחיל מאפס. הוא מקבל תשתית מעולה לעבוד איתה, וכבר בחודש הראשון בעבודה הוא יכול לגרוף רווחים גבוהים - וזאת בניגוד לעסקים חדשים לחלוטין.

  
אז איך אפשר להתחיל?
אם גם אתם מתעניינים בנושא של זכיינות וחשובים שהיא מתאימה עבורכם, אתם מוזמנים להיכנס לאתרי שעוסקים בתחום. באתרים אלו תוכלו למצאו הצעות לעבודה בשיטת הזכיינות, בעיקר מצד החברות עצמן. אתם תוכלו ליצור עימם קשר, להסביר להן מה הניסיון שלכם בתחום, ולהתחיל לעבוד כזכיינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה