יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

המדריך לבחירת מרכזיות לעסקים



מרכזיות לעסקים הפכו בשנים האחרונות לאחד ממוקדי השירות הגדולים ביותר אשר העסקים מספקים לקהל הלקוחות שלהם ועוד פונים אחרים כמובן. זו הסיבה לכך שכיום כל בית עסק רציני ידאג לרכוש מרכזיה לעסקים איכותית ביותר. בבואכם לבחור מרכזיות לעסקים שלכם, יש כמה דברים שחשוב מאד לשים לב אליהם. כידוע לכם, המרכזיות יכולות להיות המכשיר שבעצם יהווה את עמוד השדרה של העסק שלכם. הדבר קריטי הן עבור עסקים אשר צריכים לתת מענה ללקוחותיהם כמעט דרך קבע (כמו מרכזי תמיכה טכנית), אבל גם עסקים קטנים עם ארבעה עובדים בלבד - צריכים מרכזיה איכותית. אז איך אפשר לבחור אותה?

מחיר נמוך שנראה מפתה
לא פעם, כשתרצו לבחור מרכזיות לעסקים, הדבר הראשון שיקרוץ לכם אלו הן המרכזיות שמציעות לכם מחיר נמוך במיוחד. עם זאת, חשוב מאד לזכור כי מחיר נמוך של מרכזיות לעסקים צריך גם להדליק אצלכם נורה אדומה. מרכזיות איכותיות, שיכולות לבצע שפע של פעולות ולא דורשות מכם התעסקות מורכבת - צריכות לעלות בהתאם. לכן, כדאי להשקיע קצת יותר כסף בדגם מוצלח ואיכותי עם אחריות לזמן רב - כדי שתוכלו בסופו של דבר לחסוך בזמן וכסף.
 

מדוע כדאי לבחור במרכזיות IP?
בעבר, מי שרצה להתקין מרכזיות לעסקים שלו, בחר במרכזיה האנלוגית, שהייתה בעצם הבחירה היחידה. עם זאת, כיום מדובר בעיקר על התקנה של מרכזיות IP, שעושות שימוש בתשתית הממוחשבת. היתרון במרכזיות הללו הוא הגמישות הגבוהה שלהן, הטיפול המהיר בתקלות, העובדה שהן לא צריכות חומרה מיוחדת כדי לשנות את ההגדרות, ורמת השליטה שלכם עליהן היא גבוהה הרבה יותר.

לתת מענה לצרכים מיוחדים
הדבר החשוב ביותר בחירה של מרכזיות לעסקים, הוא שאתם תקבלו מענה מדויק לצרכים המיוחדים של העסק שלכם. לכל עסק יש מאפיינים ייחודיים משלו. יש עסקים אשר צריכים למשל מרכזיה עם פיזור גיאוגרפי נרחב. יש עסקים שצריכים מרכזיה שתוביל גם לטלפונים סלולריים. יש עסקים שצריכים הקלטה של רוב השיחות וכיו"ב - ולכל מרכזיה יש את התכונות הייחודיות שלה בהתאם לצרכים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה