יום שני, 30 בספטמבר 2013

הלוואה ברגע



הלוואה ברגע מגופים חוץ בנקאיים
עד לשנת 2008  ניתן היה לקבל הלוואות בבנקים בלבד למעט הלוואות אשר ניתנו בשוק האפור שבאותם שנים היה די מפוקפק לכל הדעות ללא כל עוררין. בשנת 2008 נפתח שוק ההלוואות לשחקנים נוספים כאלה ואחרים, וחברות האשראי נכנסו לתחום זה ולצידם חברות פיננסיות פרטיות, חברות ביטוח שונות וכדומה. כמו בכל תחום אחר שנפתח לתחרות המחירים הורדו על מנת לזכות בכספו של הלקוח והלוואות ברגע הפכו מאד נפוצות בין אנשים פרטיים ועסקים שונים.
מה היא בדיוק הלוואה ברגע?
הלוואה ברגע היא הלוואה אשר ניתן לאשר אותה באופן מיידי והיא מיועדת לסכומים של עד 50 אלף ₪ בקירוב. אנשים או עסקים אשר זקוקים לכסף מזומן באופן מיידי, לא צריכים לפנות לבנק שלהם, ולהמתין זמן ממושך עד לאישור ההלוואה אשר מן הסתם ברוב המקרים תגרור איתה גם בקשה להעמדת בטחונות נוספים וכדומה. הלוואה ברגע ניתנת לכל אחד על בסיס בדיקת הרקורד הפיננסי שלו וללא קשר האם הוא לקוח של הגוף המלווה או לא. כלומר, חברות האשראי למשל, מלוות כסף בסדר גודל כזה לכל אחד ואחד אשר מעוניין בכך ללא כל קשר האם הוא לקוח של חברת האשראי אשר בה מדובר או לא לצורך הענין.
הלוואה ברגע
מי לוקח הלוואה ברגע ולאיזה סוג של צורך
הלוואה ברגע מיועדת בעיקר לאנשים אשר זקוקים לכסף מזומן באופן מיידי ובלתי צפוי. עסקים קטנים רבים מוצאים עצמם במצבים אשר בהם הם זקוקים להזרים כסף מזומן לבית העסק באופן מיידי על מנת לשרוד. הלוואה ברגע מאפשרת להם לעשות זאת מבלי לפגוע בתקרת האשראי שלהם בבנק, מכיוון שהלוואה מגופים חוץ בנקאיים איננה נספרת בחשבון הבנק שלכם, למרות שהיא מועברת אליו לשימוש מיידי הלכה למעשה. גם אנשים אשר זקוקים להלוואה מיידית למטרות שונות כמו למשל: רכישת רכב חדש, שיפוץ הדירה, נסיעה לחו"ל, טיפול רפואי בלתי מתוכנן וכדומה, יכולים ליהנות משירות זה באופן מיידי בלי כל שאלות לגבי מטרת ההלוואה ובלי כל צורך להעמיד בטחונות או ערבים להלוואה מטבע הדברים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה