יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

עסקים למכירה



היכן ניתן לאתר עסקים למכירה שיהיו אמינים?
ההזדמנויות העסקיות אשר קורצות לכם מכל כיוון, מצריכות מכם לא פעם ולא פעמיים לעשות קצת סדר. לפעמים, הבעיה היא לא באיתור של עסקים למכירה כאלה ואחרים שמוצעים בשוק העסקי, אלא דווקא בסינון שלהם בצורה יסודית ומקצועית ביותר בסופו של דבר. אחרי הכל, קל מאד לאתר היום רשימה ארוכה מאד של עסקים למכירה הן בלוחות המודעות, הן באתרי האינטרנט השונים ברשת, והן במה שאתם שומעים מפה לאוזן בקרב חברים ומכרים בתחום זה. אז איך בעצם אפשר לאתר בצורה טובה את העסקים האמינים למכירה?

לסנן את העסקים לפי קטגוריות
מבחינה זו, לאיתור של עסקים למכירה דרך לוחות המודעות באינטרנט, יש יתרון משמעותי. דרך מנגנוני החיפוש והסינון, תוכלו מראש לאתר את העסקים אך ורק בקטגוריות אשר מעניינות אתכם. תוכלו לאתר עסקים באזור גיאוגרפי מסוים, כאלה שנמכרים בטווח מחירים מסוים, או כאלה שעוסקים בתחום מאד ספציפי (מסעדנות, אופנה וכיו"ב). לכן, אם יש לכם העדפות קודמות - תוכלו לבצע סינון ראשוני מעולה דרך האתרים.



ומהם הצעדים הנוספים?
לאחר מכן, אתם תקראו כמובן בעיון את המודעות של עסקים למכירה ותוכלו לבצע סינון נוסף. השלב הבא יהיה כמובן יצירת קשר עם בעלי העסקים. הציגו את עצמכם כמי שמתעניינים ברכישת העסק, ובקשו להיפגש עם הבעלים. אם הם ממהרים לנסות לחתום אתכם על חוזה, זה אמור להדליק אצלכם נורה אדומה - אל תחתמו על דבר לפני שתקיימו פגישה מקיפה, תעברו על ספרי החשבונות, תבחנו את המצב המשפטי ל העסק, ותוודאו מהי מצבת כח האדם בעסק.

במי כדאי להיעזר?
כאשר אתם רוצים לרכוש עסקים למכירה, חשוב מאד לדעת שהתהליך ידרוש מכם לפנות לאנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום. לרוב, יהיה צורך בפניה לעו"ד מקצועי אשר יוכל לתווך ביניכם לבין הבעלים של העסק, ויוכל לנסח חוזה מתאים עבורכם. לעתים קרובות, גם פניה לרואה חשבון שיבחן את המצב הפיננסי של העסק תהיה פניה חכמה במיוחד. כך, תוכלו לרכוש עסקים בצורה נוחה ולדעת שאינכם רוכשים חתול בשק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה