יום שלישי, 1 בינואר 2013

מרכזיות IP מאפשרות מענה מוצלח יותר



בכל מה שקשור לטכנולוגיות של תקשורת וטלפוניה לעסקים שונים, נשאלת השאלה מדוע יותר ויותר מוקדי שירות ותמיכה עוברים כיום אל מרכזיות IP? הסיבה המרכזית היא כי הבסיס לכל המוקדים הללו, היא היכולת לתת מענה מהיר ומוצלח לכל לקוחות בית העסק - בין אם מדובר על רשתות תקשורת, משרדים ממשלתיים, תמיכה טכנית במוצרים שונים ומגוונים, מוקד לתלונות הציבור או כל דבר אחר - הדבר החשוב הוא שהלקוח יצא מרוצה, והדבר מתחיל כמובן בניתוב נכון של השיחה, וטיפול בבעיה אשר עולה. אבל איך כל זה בכל לקשור אל מרכזיות IP?

הכל מתחיל בשיחה
מרכזיות IP הן בעלות יכולת ניתוב מתקדמת ביותר, לפי קריטריונים שונים אשר אתם בוחרים! יש היום מרכזיות IP אשר יוכלו לנתב את השיחה באופן אוטומטי אל השלוחה הפנויה ביותר שיש באותו רגע. באופן כזה, כל אדם שמתקשר לא יצטרך לחכות זמן רב על הקו. בנושאים של טיפול בתקלות ושירות לקוחות, משך ההמתנה הוא קריטריון חשוב מאד, אשר גם נבדק לעתים קרובות על ידי גורמים חיצוניים - ובעזרת מרכזיה מוצלחת אפשר לקצר את משך ההמתנה.



עוקבים אחרי השחה
אולם, מרכזיות IP מאפשרות היום גם לבצע מעקב וניתור מוצלחים יותר אחרי השיחות השונות אשר נכנסות לתוך בית העסק או הארגון שלכם. סוג הניתור הזה מתבצע בכמה דרכים שונות ביותר. ראשית, מרכזיות IP יכולות להתממשק היום לכל המערכות של טיפול בתקלות כאלה ואחרות וגם לפתוח פניות באופן אוטומטי. כמו כן, מרכזיות IP מגיעות היום ביחד עם תוכנות ניטור איכותיות, אשר מאפשרות למנהלים בדרגים השונים לקבל הרשאות שונות למעקב אחרי השיחות הנכנסות והיוצאות אל ומבית העסק.

מוכנים לקדם את עצמכם? זה הזמן למרכזיות IP
בשורה התחתונה, מרכזיות IP מאשרות היום לכל בית עסק ולכל ארגון לקדם את עצמו ולתת מענה איכותי יותר ללקוחות שלו. מדובר היום על נושא בסיסי מאד, ומדהים לראות כיצד הטכנולוגיה נרתמת לעזרתנו, ומאפשרת לנו לתת מענה מוצלח יותר, ללא כל שינוי מהותי בכוח האדם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה