יום רביעי, 30 בינואר 2013

מיסטיקנים מומחים




שלום בבית, אהבה וזוגיות

הבית הוא מרכז החיים שלנו. זה הבסיס שלנו. בו נמצאים האנשים שאנחנו הכי אוהבים. זה המקום הכי חשוב לנו. איך שומרים על אוירה טובה בבית? איך עושים שלום? מה יעזור לנו להגן על טהרת המשפחה? בכל השאלות האלו יועצים, מיסטיקנים מומחים, יכולים לתת הדרכה והכוונה.
מבחינה מיסטית, התשובה נמצאת עמוק עמוק אצלנו. על ידי פעולות קטנות וללא מאמץ גדול מצידנו נוכל לשמור על הבית שלנו, אבל השינוי באנרגיות מתחיל קודם כל אצלנו.

שלב ראשון – חשוב להתחשב האחד בשני. לא להגיד לעצמנו – "אני לא זוכה בכבוד מבן זוגי, לכן לא אכבד אותו"! התחילו אתם באנרגיות חיוביות. העולם עגול ומסתובב כל הזמן, בצורה מיסטית אנרגיות שאתם משדרים חוזרים אליכם כמו בומרנג. השינוי חייב להתחיל אצלכם. המנעו מלהרגיז את יקיר לבכם, ולעשות מה ששנוא עליו. עשו מה שאהוב על בן זוגכם ומה שטוב לו, עזרו לו להיות מאושר ופנקו אותו במחוות קטנות ונעימות. כבוד הדדי חשוב מאוד בזוגיות. האנרגיות המיסטיות החיוביות מתחילות רק אצלכם.

שלב שני – נסו לפתוח את לבכם אל בן או בת הזוג שלכם. תקשורת זה הדבר הכי חשוב במערכת יחסים. אם לא תשתפו ותחשפו, איך הצד השני ידע מה נעים לכם ומה אתם לא אוהבים? הכירו אחד את השני וספרו אחד לשני הכל. דברו, גלו את הנשמה שלכם ואת התקשורת המיסטית שהביאה אתכם להיות יחד מהתחלה.

שלב שלישי בקשו סליחה. גם אם אתם בכלל לא זוכרים על מה פרצה מריבה, וגם אם אתם מרגישים שאתם לא אשמים בה. שימו את רגשות האגו שלכם בצד, הסתכלו לאהובכם בעיניים ובקשו סליחה.

שלב רביעי – מחמאות, מחמאות ומחמאות. מי לא אוהב לשמוע דברים חיוביים על עצמו? כולנו אוהבים ומחכים למחמאות. גם אחרי מריבה גדולה בבית, או אחרי תגרה לא נעימה, החמיאו למי שמולכם, על התנהגותו, על מראהו, על המאמצים שהוא עושה כדי לקיים את הבית שבו אתם גרים, על הפרנסה שהוא מביא או עבודות הבית עליהם הוא עמל.


אם תעשו טוב, באופן מיסטי, טוב יבוא אליכם. לא מעט אנשים מעדיפים להקדים את התרופה למכה והם צריכים לדעת שהשליטה על החיים נמצאת בידיהם והם אוהבים לדעת מה צופן להם יום המחר וצריכים להיות מוכנים לכל דבר, לכל צרה ולכל הפתעה לכן מעדיפים לפנות ולהתייעץ עם מיסטיקנים מומחים בעת צרה או כדרך קבע גם כשהכל כשורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה