יום שני, 14 בינואר 2013

סלון כלות



פינוקים מיוחדים בתוך סלון כלות
לקראת החתונה המתקרבת, כל כלה עסוקה לא מעט בתהליך בחירה של סלון כלות מקצועי אשר בסופו של דבר יספק לה את כל השירותים הנדרים ביום החתונה שלה מהבוקר ועד הנסיעה אל מקום הצילומים או מקום האירוע לצורך העניין. האמת היא, כי כולנו יודעות כי בתוך סלון כלות אנחנו נעבור שורה ארוכה מאד של טיפולים מיוחדים, אשר חשוב לעבור לקראת יום החתונה. יש כמובן את הטיפולים הסטנדרטים בתוך סלון כלות - השלב של האיפור, השלב של עיצוב השיער, ללבוש את השימלה המפוארת, לנעול את הנעליים, וכיוצא בזה. עם זאת, היום יש ערך מוסף לסלון הכלות. חשוב להבין שבתוך הסלון, את גם תוכלי עבור כמה טיפולים מפנקים ומיוחדים מאד.

זה הזמן לג'קוזי מרגיע
כפי שאת בוודאי מנחשת, יום החתונה שלך יהיה יום לחוץ בלשון המעטה. לכן חשוב לפתוח אותו באווירה חיובית. כשאת תגיעי אל סלון כלות, תוכלי להיכנס לג'קוזי ריחני ונעים עם מים חמים וקצף אמבט מפנק. הרעיון כאן הוא פשוט מאד - נכון שיש הרבה סידורים, אבל אפשר להירגע חצי שעה בג'קוזי המהמם. כך, בעזרת סלון כלות תוכלי לפתוח את יום החתונה ברגל ימין.


עוברים לטיפולים קוסמטיים
בהמשך, תוכלי לעבור בתוך סלון כלות שורה של טיפולים קוסמטיים שונים, כדי שעור הפנים שלך ירגיש ויראה רענן יותר. תוכלי לעבור טיפול פילינג מיוחד, עם ניקוי מלא של הפנים. יש היום גם סלוני כלות שאף יתנו לך אפשרות לעבור עיסוי פנים מיוחד ומפנק עם תכשירים שונים. הרעיון הוא שכאשר את הולכת אל סלון כלות, את לא רק תיראי מושלמת לקראת החתונה - את גם תחושי מושלמת.

יש מגוון של אפשרויות
הדוגמאות שהצגנו כאן עבור סלון כלות הן רק קצה הקרחון. יש היום סלוני כלות שונים שמציעים שורה ארוכה מאד של טיפולים שונים ומפנקים במיוחד. אם יש תחום כלשהו שמושך אותך, ויש משהו שאת יודעת שירגיע אותך - אפשר בהחלט לבחור את סלון הכלות לפי הטיפול המיוחד שהוא יציע לך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה