יום שני, 14 בינואר 2013

על הסוגים והדגמים השונים של תיק מנהלים



תיק מנהלים הוא לא רק תיק שבו אמורים להיות מאוחסנים כל הפריטים של המנהל, הם צריכים להיות גם מעוצבים ולהתאים למי שנושא אותם, מכיוון שגם תיק מנהלים בדיוק כמו החליפה שלו, יכול לשדר מסר, לבנות תדמית ולהקרין את אופיו של המנהלי. בנוסף, חשוב להבין כי תיק מנהלים הוא לא תיק שבהכרח נועד רק עבור מי שתפקידו הוא מנהל. תיק זה  נקרא כך מכיוון שהוא מתאים לאנשים העוסקים במקצועות משרדיים. אם אתם עדיין לא מנהלים אבל נחוץ לכם תיק נוח ללכת עימו לפגישות עבודה, תיק מנהלים יספק לכם את הפתרון הטוב ביותר.

תיק מנהלים על גלגלים
תיק מנהלים על גלגלים הוא תיק טרולי שיכול להכיל מסמכים רבים. הרבה מאוד עורכי דין משתמשים בו לנשיאת המסמכים הרבים ובנוסף יש בו כמובן גם תא מיוחד למחשב נייד ותאים קטנים נוספים לשאר הפריטים. על מנת שאפשר יהיה לגרור אותו בקלות, תיק מנהלים על גלגלים מגיע עם ידידת נוחה שניתן לקפל אותה בקלות במידה ומעוניינים לשאת את התיק ביד.



תיק מנהלים לגבר
תיק מנהלים לגבר הוא תיק אשר מאופיין ברוב המקרים בקו נקי ביותר, הוא בדרך כלל מגיע בצבעים כהים והוא מרשים, גברי וייצוגי. זה יכול להיות תיק עם אבזם אחד או עם כמה אבזמים אבל בכל תיק מנהלים תהיה גם אפשרות לחבר ידידת ארוכה לנשיאה על הכתף. ישנם תיקים דקים שמיועדים למסמכים כלי כתיבה מחשבון וטלפון וישנם תיקים עבים לתוכם ניתן להכניס מסמכים, חוברות ספרים וכל מה שדרוש לאיש עסקים.

תיק מנהלים לאישה
תיק מנהלים לאישה מאופיין בעיצוב יותר ייחודי והוא יכול להגיע במגוון צבעים. בנוסף, תיק מנהלים לאישה יכול להגיע עם ארנק תואם והוא יהיה בעל קו עיצובי רך ונשי יותר.
על מנת לרכוש תיק כל שהוא, יהא אשר יהא ייעודו יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים החשובים לכם ואיזו פונקציונאליות הוא אמור לספק לכם, על מנת שתוכלו לבחור את התיק המתאים ביותר לכם ולצרכים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה