יום שני, 14 בינואר 2013

פרסום על רכבים



פרסום על רכבים נשאר זמן רב
על מנת להבין מדוע פרסום על רכבים מהווה שיטה יעילה כל כך, בואו נסקור רגע שיטות אחרות אשר מוכרות לרוב רובם של בעלי העסקים ברחבי הארץ, ללא כל קשר לתחום הפעילות של כל עסק ועסק כזה. חשוב לזכור, כי פרסומת על עיתון תיעלם בסופו של דבר, כי העיתון נזרק לפח, והקמפיין יסתיים. פרסומת בטלוויזיה היא יקרה מאד, בלשון המעטה, ועל כן גם היא תסתיים בשלב מסוים כזה או אחר. כך גם פרסומת ברדיו, והפרסומות בשלטי החוצות בסופו של דבר יוחלפו באחרות. לעומת זאת, פרסום על רכבים הוא שיטה אחרת לגמרי, אשר מבטיחה לכם חשיפה תמידית לאורך זמן ועם אפקט משמעותי ביותר עבור כל מי שמביט על הרכב אשר עליו הפרסומת.

עושים שימוש במשאב קיים
הקונספט מאחורי פרסום על רכבים הוא פשוט וגאוני כאחד. הרי כבר יש לכם רכב, וסביר להניח שהוא גם בולט יחסית בשטח. אז למה לא לעשות בו שימוש בתור פלטפורמה שיווקית? באמצעות חברות שמתמחות בתחום של פרסום על רכבים הרכב שלכם יהפוך להיות פרסומת ניידת בכל מקום. עוטפים אותו במדבקות מיוחדות ועמידות, שעליהן אפשר להציג את לוגו החברה, מסר מסוים, תמונה מושכת, וכיוצא בזה.


 
וזה נשאר עם הרכב
היופי הוא שהמדבקות שבהן עושים שימוש במסגרת של פרסום על רכבים הן מדבקות עמידות במיוחד, שנצמדות לרכב שלכם באופן מלא. כך, המדבקות יישארו עם הרכב שלכם, והוא ימשיך להוות פרסומת כל עוד אתם תמשיכו לעשות בו שימוש. התשלום עבור השירות של פרסום על רכבים הוא חד פעמי, וכך בתשלום אחד בלבד, אתם יכולים לקבל פרסומת שלעולם לא נגמרת.

והתהליך הוא פשוט למדי
גם אורך תהליך התכנון והעשייה של פרסום על רכבים הוא תהליך שאיננו ארוך. אתם תוכלו בפגישה אחת כבר לסכם עם המומחים על סוג המדבקות שאתם צריכים ואיך בדיוק יראה הרכב שלכם לאחר העבודה. הטיפול עצמו נע בין חצי יום עבודה ליום עבודה מלא, כאשר אפשר לבצע גם את העבודה במקום המגורים או העבודה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה