יום ראשון, 20 בינואר 2013

יועץ אבטחת מידע



העולם האינטרנטי אשר הופך להיות יותר ויותר נייד, מצריך מאיתנו להיות עם יד על הדופק על מנת לשמור על המידע הרב אשר שמור במכשירים הניידים אשר בהם אנו משתמשים באופן שוטף לאורך כל שעות היום. כאשר מדובר על פעילות עסקית, הדבר חשוב עוד יותר ולשם כך נועדו בין השאר שירותי יעוץ של יועץ אבטחת מידע. אין כל ספק כי מידע הפך היום למוצר יקר הערך ביותר בכל תחום שקיים עלי אדמות, ועל כן יש חשיבות עצומה לצורך להגן על המידע שלנו בצורה מקצועית ביותר .

שירותי אבטחת מידע בתחום המובייל
אין כל ספק, כי ניידות גורמת להופעת אתגרים רבים בתחום האבטחה. יועץ אבטחת מידע ידריך אתכם אודות אחסון של מידע רגיש ואודות להגנה הדרושה בהעברת מסרים בעלי חשיבות קריטית באמצעות מכשירים ניידים. בנוסף, יועץ אבטחת מידע יסייע בתכנון ובבניית אפליקציות אבטחה ויבדוק את האפליקציות לפני תחילת השימוש בהן .

אילו פעולות כולל שירות של יועץ אבטחת מידע לאחר בדיקת המערכות ?
לאחר בדיקה ומיפוי של האיומים האפשריים ולאחר הכנת כל התרחישים, יועץ אבטחת מידע יפעל להגברת המודעות בקרב עובדי החברה ובמידת הצורך הוא גם יבנה תוכנית הדרכה. יועץ אבטחת מידע גם יבדוק את כל ספקי השירותים ויבוצע בדיקה של אופן אחסון המידע. ביקורת אבטחת מידע ומעקב שוטף יבוצעו על מנת לבדוק את התאמת מערך הבקרה וההבטחה לשינויים שעובר הארגון. הנחיית מקבלי ההחלטות בארגון למקרים בהם ידרשו פתרונות דחופים בתחום אבטחת מידע כלולה גם כן בשירותיו של יועץ אבטחת מידע.

אפליקציה חדשה ? שירותיו של יועץ אבטחת מידע ידרשו לשם ההטמעה הבטיחותית
פיתוח אפליקציות מצריך השקעה של תקציבים ניכרים. על מנת שהכסף הרב לא ילך לטמיון, יש לבצע ניתוח לוגי של האפליקציה על מנת להבטיח את אי פריצתה. על מנת לעשות זאת כדאי להיעזר בשירותיו של יועץ אבטחת מידע שינתח את הפעילות של האפליקציה ואת המידע שהיא מכילה, ילווה את תהליך האפיון שלה ויבדוק את מצבי הקצה .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה