יום שלישי, 1 בינואר 2013

שמלת כלה



לא חייבים לקנות שמלת כלה חדשה
אם את עומדת להתחתן בזמן הקרוב, סביר להניח כי הדבר הראשון אשר פתחת היה קולקציה של שמלות כלה לשנת 2013. עם זאת, ברגע שהסתכלת על המחיר של כל שמלת כלה הבנת כי מדובר במחירים גבוהים במיוחד, שלא בטוח כי התקציב שלך יעמוד בהם. אין ספק כי בתכנון החתונה יש הרבה מאד הוצאות שונות כאלה ואחרות, והיום יש אפשרויות למצוא שמלת כלה איכותית במחיר נמוך יותר. איך עושים זאת?

אופציה של השכרה של שמלת כלה
אחת האופציות אשר הפכו להיות פופולריות מאד בשנים האחרונות, היא לשכור שמלת כלה במקום לקנות אותה. ההשכרה נובעת מן ההיגיון אשר ממילא את לא תלבשי שוב את השמלה, והמזכרת העיקרית תישאר לך בתמונות. המחיר של שמלת כלה מושכרת הוא נמוך להפליא מכזו אשר נקנתה, והיא איכותית לא פחות עם זאת, לשמלות הללו אי אפשר לעשות התאמה אישית, וחשוב לקחת זאת בחשבון.



ומה עם שמלת כלה יד שניה?
אופציה אחרת אשר יכולה להיות נוחה מאד היא לקנות שמלת כלה אשר תהיה יד שניה. היתרון כאן הוא שבאמת מדובר על שמלה אשר נלבשה בסך הכל פעם אחת לפני שאת לובשת אותה, כך שהיא לא באמת משומשת. כמו כן, שמלת כלה יד שניה היא כזו אשר נשארת שלך, ועל כן גם אפשר לערוך בה שינויים שונים ולהתאים אותה באופן אישי לרצון שלך - והיא גם נשארת עבורך כמזכרת לאחר החתונה.

לעבוד עם תקציב מוגבל ולעמוד בו
חשוב להבין בסופו של דבר, כי גם אם יש לך תקציב מוגבל יחסית, את עדיין יכולה להוציא לפועל חתונה מדהימה של ממש. יש נשים אשר עבורן שמלת כלה חדשה וקנויה היא חובה של ממש והן לא מוכנות לוותר על כך - גם זה כמובן בסדר גמור, ופשוט חשוב לקחת בחשבון תמיד את המחירים. תכנון מראש של החתונה שלך, יאפשר לך להגשים את כל החלומות שלך  - ולא לחרוג בשקל מן התקציב אשר הבטחת לעצמך לעמוד בו מבעוד מועד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה