יום שלישי, 1 בינואר 2013

עשרה שלבים לפני חתימה על הסכם סלולרי



הסכם סלולרי הינו הסכם אשר אתם כחברה חותמים מול ספקית התקשורת הסלולרית שלכם על מנת לעבוד בצורה הטובה והנוחה ביותר שיש. יש להבדיל בין הסכם סלולרי והשימוש במכשירים בפועל, ותמיד יש לבדוק את ההסכם ולראות האם ההסכם אשר חתמתם משקף את השימוש שלכם במכשירים הסלולריים בפועל. ולמה? כי הדבר עשוי לחסוך לכם כסף רב. השלבים אשר עליכם לעבור בינכם לבין עצמכם יקבעו בסופו של דבר את אופי ההסכם ואת העלות הסופית שלכם על כן מאד חשוב להקפיד עליהם בצורה הטובה ביותר.
הקמת צוות מקצועי – מומלץ להקים צוות מקצועי אשר יבדוק עבורכם את צורת ההסכם עם החברות השונות וכדאי שיהיה בצוות אדם אשר מבין בחוזים ובניהול משא ומתן.


הגדרת מדיניות – על הצוות להגדיר מדיניות פיצול השימוש של החברה מול השימוש האישי של העובד. כלומר, מתי ומי משלם מה.
סל שירותים – על הצוות המנוסה להחליט על סל השירותים הנדרש והאם כדאי להשתמש באפליקציות אשר מייעלות וחוסכות לארגון.
מודיעין עסקי – על הצוות הממונה על הכנת הסכם סלולרי לאסוף מידע אודות החברות השונות, מבצעים נסתרים שלהן, הסכמים עם חברות אחרות וכיוצא בזה.
תמהיל שיחות – על הצוות שמופקד על הסכם סלולרי להגדיר מה יהיה תמהיל השיחות שיהיה בארגון – מקומי, חו"ל וכיוצא בזה.
תנאים כלליים – סעיף זה בכל הסכם סלולרי הוא חשוב מאד. בסעיף זה מגדירים את תנאי התשלום, דמי יציאה, הקפאת מכשירים וכיוצא באלה. על הצוות לדרוש גמישות במהלך ההתקשרות מבלי שהדבר יעלה לכם כסף נוסף.
שקיפות – על הצוות אשר מכין עבורכם הסכם סלולרי לדאוג כי זה יהיה פשוט ושקוף לחלוטין ובר השוואה לחברות סלולריות אחרות בכל שלב בו תרצו לבדוק ולהשוות.
רכישת מכשירים – על הצוות לבדוק את נושא רכישת המכשירים ולא לקבל את הצעת חברת הסלולר המרוויחה הון עבור מכשירי הטלפון המוכנסים לתוך החשבון שלכם.
הסכם סלולרי כמו הסכם שכירות המשרדים או הסכם עם חברת שירותי נקיון, צריך להיעשות בשיקול דעת ואחרי בדיקת על האפשרויות וההצעות שיש בשוק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה