יום שבת, 5 במרץ 2016

שולחן אוכל נפתח



כיצד רכשתי שולחן אוכל נפתח
בעזרת השם המשפחה התרחבה. נולדו לנו שלושה ילדים יפים ובריאים והם גדלים להם לאטם. אם פעם יכולנו להסתפק בשולחן אוכל שקיבלנו מהורי, שולחן צנוע שסביבו יכולים לשבת שישה אנשים, הרי שעכשיו זה כבר לא מספיק. לגדול יש כבר חברה, ההורים שלי התבגרו ואוהבים לבוא לאכול בימי שישי בערב ואין מקום. אני מוצאת עצמי מוסיפה כסאות מכל הכיוונים והצפיפות חוגגת. לכן בעלי ואני החלטנו לרכוש שולחן אוכל נפתח והלכנו לחנות להתרשם מהאפשרויות השונות. הסלון שלנו לא גדול וכולל פינת אוכל קטנה וקצת חששתי היכן אוכל להכניס לשם שולחן אוכל נפתח.
סוג שולחן האוכל הנפתח שבחרתי
כשהגענו לחנות קיבלה את פנינו נציגה נחמדה מאוד. מסתבר שהיא מעצבת פנים ויודעת את כל האפשרויות ואת כל הפתרונות. הסברנו לה את מידות הסלון שלנו והיכן עומד שולחן האוכל שלנו כיום והיא הראתה לנו שלושה שולחנות שמהם היא המליצה לנו לבחור אחד. קצת התלבטנו, כי כולם היו  יפים אבל בסופו של דבר בחרנו בשולחןאוכל נפתח בצבע עץ בהיר, כמו שאני אוהבת, שהשתלב עם העיצוב הכללי של הסלון. נדהמנו לראות כיצד השולחן לא תופס מקום כשהוא סגור ולאיזה גודל נוח הוא מגיע כשהוא פתוח.


המלצה על שולחן אוכל נפתח
אני ממליצה בכל פה על שולחן אוכל נפתח. זהו פתרון מושלם למשפחות גדולות, שלא רוצות בסלון שולחן גדול שתופס מקום, ועם זאת זקוקות לשולחן גדול מדי פעם. הרעיון לקנות שולחן האוכל נפתח היה ממש גאוני, כי כמעט בכל יום שישי אנחנו משתמשים בו. כאשר הוא סגור הוא נראה בדיוק כמו השולחן הקודם, אבל בימי שישי בערב הוא נפתח לממדים גדולים ויכולים לשבת בו אפילו עשרה איש. זו הייתה קנייה מעולה ואני ממליצה לכולם לרכוש שולחן אוכל נפתח.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום יותר ויותר אנשים מחפשים רהיטים מעץ מלא. כאלה שיתנו לבית אווירה טבעית ומרגיעה. שולחן אוכל נפתח מעץ מלא או כל ריהוט עץ מלא אחר יכול לתת הרגשה מיוחדת בכל חדר בבית.
    אצלי בבית יש שולחן מטבח וכיסאות בסלון וכולם מעץ מלא בעבודת יד, את כולם הזמנתי מחברת חי בעץ. העבודות בעץ שלהם פשוט מדהימות מאחורי כל רהיט יש מחשבה וכל רהיט הוא שונה.

    השבמחק