יום שבת, 5 במרץ 2016

ועדת ערר תל השומר יכולה להשפיע על חייכם



מי שעוד לא שמע על ועדת ערר תל השומר בוודאי לא הגיע אל המרב"ד ולא נמנעה ממנו הוצאה של רישיון נהיגה. המרב"ד הוא המכון הרפואי לבטיחות בדרכים והוא מקבל החלטות שונות שאחת מהן היא אם אנשים שהגיע מידע עליהם יוכלו להוציא רישיון נהיגה או לחדש את הרישיון הקיים שלהם. המכון מקבל את המידע על האנשים שאותם הוא בוחן ממקומות שונים לרבות בתי המשפט, משרד הרישוי, רופאים ועוד. לאחר קבלת המידע יכול המכון קבל החלטה אם האדם יוכל לנהוג או לא. אם הוחלטה שהוא לא יוכל לנהוג אז האדם יכול לערער על קביעה זו.

לגשת אל ועדת ערר
כל מי שנקבעה לגביו אי התאמה אישיותית לנהיגה יכול לפנות אל ועדת ערר תל השומר מתוך מטרה לערער על קביעה זו. הועדה נותנת לכל מי שמגיע אליה סיכוי נוסף להציג את הנתונים לגביו כשהמטרה האישית צריכה להיות שינוי החלטת המרב"ד. כדי להצליח במשימה יש להכין חומר מתאים ואף להתייעץ עם עורך דין המומחה בתחום זה כדי להגיע מוכנים.

להכין את החומר
כדי שהוועדה תוכל לשנות את ההחלטה של המרב"ד היא צריכה שיהיה לה חומר מתאים. מי שנקבעה לו ועדת ערר תל השומר צריך להגיע אליה כשהוא מוכן ומגובה בכל בדיקה או חוות דעת שיוכלו לעזור לו.

להתכונן אל הועדה באופן אישי
עורך דין המומחה בתחום ועדת ערר תל השומר יכול לעזור לכל מי שמעוניין בכך והתקבלה לגביו החלטה ראשונית שאין באפשרותו לנהוג. עורך הדין יכול לעשות הכנה מוקדמת לוועדה כולל להכין תיק מסודר שאותו אפשר יהיה להגיש לוועדה וכן להכין מבחינה אישית לכל השאלות שיכול להיות שיעלו במהלך הועדה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה