יום שלישי, 22 במרץ 2016

שרי עוז אדריכלית

כאשר מתכננים חלל או בית, האדריכל הינו האדם החשוב ביותר בתהליך
רובנו אינינו יודעים לבנות מבנים ללא סיוע והדרכה חיצונית, ולכן שכירת אדריכל הינה תנאי מחייב להתחלת תהליך הבנייה. האדריכל, או הארכיטקט, הינו אדם העוסק בתכנון מבנים. כיום רוב האדריכלים מתמחים גם בתכנון עירוני, אדריכלות נוף ועיצוב פנים. על האדריכל ליצור חלל פונקציונלי מצד אחד אך גם מעוצב היטב וייחודי מצד שני, מה שהופך את עבודתו למלאכת אמן. האדריכל גם אחראי על הסנכרון בין כלל בעלי המקצוע ועבודתם וזאת תוך יצירת תכניות אשר יעמדו בתקנים מחמירים וכן יכללו בתוכן את כלל ההתייחסויות הנדרשות בתוחמים שונים כגון נתוני השטח והאקלים, סביבתו של המבנה, הנדסה, חוק ותקינה.

שרי עוז אדריכלית ומעצבת פנים מהמובילות בארץ
שרי עוז אדריכלית בעלת הסמכה לעיצוב פנים, ובעלת ניסיון ורקע עשיר בשני התחומים. שרי עוז אדריכלית בעלת חזון עיצובי ייחודי, אשר יוצרת חללים המביאים לידי ביטוי את הקו העיצובי הנבחר על ידי הלקוח, את טעמו האישי וכן את סיפורו, ובכך הופכת אותם למיוחדים ואישיים עבור כל אחד. שרי עוז אדריכלית אשר יודעת למצוא פתרונות אכסון ומבנה יצירתיים כגון ספריות נסתרות, פינות עבודה פונקציונליות ביותר ועוד. שרי עוז אדריכלית מנוסה בעלת רקע בתחומים רבים, אשר עבדה בחברות כגון רגבה וכן ייעצה במסגרות שונות לדוגמא לאתר Xnet ולעיתון לאישה. ניסיונה הרב בא לידי ביטוי בכל פועלה, וכיום שרי עוז אדריכלית בין המבוקשות בארץ בשל עבודתה המקצועית והבולטת לחיוב מבין כלל האדריכלים.
עבודה עם אדריכלית פנים
בנוסף להיות שרי עוז אדריכלית, הינה גם מעצבת פנים, או במילים אחרות אדריכלית פנים. עבודה עם אדריכל פנים פותחת בפני הלקוח אפשרויות רבות היות ושני המקצועות קשורים קשר רב זה בזה, וריכוז העבודה בידי איש מקצוע אחד מסייעת במציאת פתרונות יצירתיים לבעיות וכן בשילוב אינטגרלי של המבנה החיצוני, החלוקה לחללים ועיצובו הפנימי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה