יום רביעי, 23 במרץ 2016

מרכזיה לעסקים - מה חשוב לדעת לפני שמזמינים?



הרבה עסקים כיום עוברים לניהול הטלפוניה העסקית על ידי מרכזיות. אם לפני כמה שנים שירותי מרכזייה הותקנו בחברות גדולות ובארגונים בהם הטלפוניה היוותה את המרכז העסקי, הרי שכיום גם ניתן לצפות במשרדים קטנים עוברים לשירותי מרכזיה לעסקים בשל מחירי תחזוקה והתקנה שיורדים בקצב מסחרר. כיום ניתן לראות בשוק כי מוצע מגוון נרחב של מרכזיה לעסקים והיא מותקנת בבית העסק כמערכת מקומית. מערכת מרכזיה לעסקים הינה יחידת מיתוג, למעשה זה מעין מחשב, שאליה מקושרים באופן ישיר הטלפונים. בנוסף בשוק מוצעת מערכת מרכזיהלעסקים IP, המאפשרת מתן שירותי מרכזיית טלפונים. בשירות זה לא צריך להתקין מרכזיית טלפונים מקומית בעסק שלכם, אלא נדרשת קישוריות למפעיל התקשורת. מפעיל התקשורת דואג להספקת הטלפונים ויחידת קצה אשר מותקנת בעסק שלכם. מה היא בעצם מרכזיה לעסקים? מרכזיה לעסקים היא מערכת טלפון רב קווית אשר כוללת תכונות טלפוניה מתקדמות. מרכזייה מאפשרת ביצוע שיחות בין שלוחות הטלפון אשר בעסק ללא השימוש בקווי החוץ.

פרמטרים שיש לשים עליהם דגש לפני רכישת מרכזיה לעסקים –
* קווי חוץ – בהתאם לצרכי העסק שלכם ולכמות השלוחות כמובן, עליכם לחשב את הכמות הנדרשת לקווי חוץ. עסק שהינו מוקד טלפוני, זקוק לחישוב שונה מאשר עסק אחר ורגיל. בשיקולי בחירת קווי חוץ יש להחליט באם נדרשת האפשרות החיוג הישיר לכל שלוחה או שמספיק לנתב כל קו תקשורת לשלוחה מסוימת.
* כמות שלוחות פנים – זוהי כמות הטלפונים בעסק, כולל אביזרי תקשורת אחרים, כמו למשל – פקס, מודמים, אינטרקום לפתיחת דלתות וכיוצא בזה. חישוב כמות שלוחות הפנים חשוב לפעולה המידית והעתידית של העסק.
* סוג מכשירי הטלפון – קיימים שני סוגים מרכזיים של מכשירים – טלפון רגיל או טלפון חכם. יש לבדוק את הפונקציות השונות של כל מכשיר טלפון ובהתאם לצרכים של העובדים להחליט איזה מכשיר טלפון נדרש עבורם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה