יום שלישי, 22 במרץ 2016

רכישת חדר שינה במבצע

עם הקטנת החללים בבתים ובדירות פרטיות, כדאי דווקא לבחור בגוונים אחידים לכל אורך החדר ולבחור בגוונים רגועים יותר בתחום הריהוט ועיצוב הקירות. חדר שינה במבצע יאופיין בעיצוב בהיר באופן יחסי בעוד שהקירות ייצבעו בגוון שמנתיים, חומים בהירים, אפרפרים, קרם וכדומה, כאשר מדברים על ריהוט העדפה הינה לבחור בריהוט פחות כבד כמו למשל – עיצוב יצוק או לחילופין עץ מעובד, על מנת לתת תחושה קלילה יותר בכל מרחבי חדר שינה במבצע. כאשר בוחרים בריהוט מפורזל על פני העיצוב הכבד, ישנה אפשרות לשחק עם הצבעים, להבדיל עם העיצובים המעט כבדים, בהם ניתן דגש על הגוונים הפחות כהים ליצירת המראה המרגיע. כאשר חושבים על חדר שינה במבצע רומנטי, בדרך כלל מדמיינים חדר שינה צבוע בצבעים רכים, מיטה זוגית רחבה מפנקת במרכזו של חדר השינה, וילונות לבנים וכיוצא בזה. הדבר החשוב שצריך להנחות את מעצבי חדר השינה, שחדר זה יהיה נוח ונעים עבור השוהים בו.



חדר שינה במבצע– חשיבות מרובה למיטה הזוגית –
ליצירת אווירה נינוחה בחדר, תסייע מיטה זוגית רחבה ונוחה במיוחד. מיטה זוגית בעיצוב רומנטי יכולה להיות מיטה זוגית מעץ בצבעים טבעיים או בצבעים כדוגמת לבן, או שמנת. מיטה זוגית בעלת ראש מיטה מרופד תשרה אווירה הן רומנטית והן אקסקלוסיבית. ניתן לרכוש ראש מיטה מרופד לפי הזמנה מראש, כך שניתן לבחור את הבד ואת העיצוב הרצויים לכם, ובכך לתת מגע אישי לעיצוב חדר שינה במבצע הרצויים לכם. בנוסף, מומלץ להשקיע ברכישת מצעים רכים עבור חדר השינה שלכם.
ניתן לבחור במצעים אשר משלבים דוגמאות, כמו למשל – פסים עדינים או לחילופין פרחים, אשר יוסיפו צבעוניות קלה, אבל לחלוטין לא יעמיסו על המראה של חדר שינה במבצע שלכם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה