יום רביעי, 23 במרץ 2016

שרי עוז


מה זה עיצוב פנים ומי הוא מעצב הפנים?
עיצוב פנים הינו תחום התמחות באדריכלות העוסק בתכנון ובשינוי חללים פנימיים במבנים. שלא כאדריכלות, עיצוב פנים אינו עוסק בתכנון של מבנים שלמים, קונסטרוקציות או הקשרים אורבניים, אלא בתכנון חללים פנימיים לפרטי פרטים. מעצב פנים יודע להתייחס לצרכי האדם בחללים אותם מעצב, ונותן להם מענה.
שרי עוז אדריכלית ומעצבת פנים מהמובילות בארץ
שרי עוז מעצבת פנים בעלת תואר באדריכלות וניסיון עשיר ומגוון בשני התחומים. שרי עוז מעצבת פנים יוצאת דופן בעיצוביה, אשר מצליחה להביא לידי ביטויי את רצון הלקוח, קו העיצוב הנבחר וסגנונו האישי, כל זה תוך התייחסות למיקום החלל אותו מעצבת, הפונקציה אותה צריך לשרת וכן מתן פתרון לבעיות מבניות הצצות תוך כדי התהליך. שרי עוז מעצבת פנים אשר עובדת כיום בעיקר עם חברת רגבה, שם עיצבה פרויקטים ייחודיים הן מבחינת עיצובם והן מבחינת הרעיון העומד מאחוריהם. כמו כן היא מייעצת לפרויקטים רבים, כתבות בטלוויזיה ובעיתונות וכיום שרי עוז מעצבת פנים מהמובילות בארץ בתחומה.
בהיותה גם אדריכלית, יכולה לשרי עוז לתת מענה לבעיות בינוי שונות, כמו גם להוביל פרויקט מהבחינה האדריכלית וגם מהבחינה העיצובית, ובכך לשלב בין שני התחומים שקשורים קשר הדוק אחד בשני. 



שרי עוז מעצבת פנים ואדריכלית בניין, ולכן יכולה לתת את השירות המקצועי ביותר
בהיותה שרי עוז מעצבת פנים ואדריכלית בניין, היא מרכזת בידיה את כלל הידע הנדרש בכדי לשדרג את החלל הבנוי. בתור אדריכלית פנים, שרי עוז נותנת מענה לצרכי הלקוח תוך מתן ייחס מקצועי ואישי, אשר מביא לידי ביטוי את צרכי הלקוח ומייצרת חללים בעלי עיצוב יוצא דופן וייחודי ובעלי פונקציונליות גבוהה, אשר לא ניתן להשיג ללא ניסיון עשיר וחוש עיצוב ובנייה מפותחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה