יום רביעי, 23 במרץ 2016

הזמנת טיול לפירנאים לקיץ



השגרה חונקת אתכם, היא מכרסמת בנבכי נשמתכם רגע אחרי רגע, דקה אחרי דקה? כל יום אתם עושים אותו הדבר – קמים באותה השעה, כל אחד מכם הולך לעבודה שלו, עושה את העבודה המונוטונית שלו בכל יום בדיוק אותו הדבר, בדיוק עם אותם אנשים, חוזר הביתה בדיוק באותה השעה, מתקלח, עוזר לילדים עם שיעורי הבית, מוריד את הכלב כדי שיעשה את הצרכים שלו, רואים חדשות ואיזה תכנית טלוויזיה משעממת, אוכלים משהו קל כל המשפחה והולכים לישון כל יום בדיוק באותה השעה. איך לא ישעמם לכם? המונוטוניות הזאת יכולה להרוג גם פיל, קל וחומר שהיא תהרוג אתכם... מה שבטוח שאתם זקוקים לחופשה הגונה, לא חופשה מונוטונית באילת או חופשה מונוטונית בטבריה, אלא טיול לפירנאים. טיול לפירנאים הוא חופשה נהדרת על מנת לשבור את השגרה, תוכלו לצאת בטיול מאורגן ולהכיר עוד חבר'ה בגילכם ולהגדיל את מעגל החברים שלכם שיישארו חברים שלכם עוד שנים רבות לאחר טיול לפירנאים, תוכלו להתוודע לאגמים, לכנסיות קסומות, לאזורים מושלגים, לנהרות ולהרבה אתרים מעניינים ביותר.




טיול לפירנאים – נהר הנוגרה פאיירסה
טיול לפירנאים יכיר לכם את נהר הנוגרה פאיירסה – תחום שמורת הפירנאים הגבוהים. כאן פוגשים את הסוסים היפים והאצילים ביותר שניתן לראות באזור זה. כמה דרכים שחוצות את האזור מכונות מאז מלחמת האזרחים – דרכי החופש. ראשית כל הרפובליקנים נסו מהם לכיוון הצפון מפני הצבא של פרנקו, ואילו אחר כך, במלחמת העולם ברחו בהן הרבה יהודים מצרפת לכיוון הדרום.

האזור הזה פראי ויפה באופן קסום להפליא. בכמה מהמקומות הללו אין אפשרות לעבור עם רכב רגיל. צריך לנסוע בג'יפים על מנת לחצות את פלגי המים. בשלב הזה מגיעים למונטגארי, קובץ בקתות הרים וכנסייה נטושה, אשר שימשה מקלט להרבה יהודים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה