יום שלישי, 22 במרץ 2016

הרשמו אל טיול אל ספרד עם ילדים

טיול אל ספרד עם ילדים ייקח אתכם אל ברצלונה, שם תוכלו להתוודע אל אחת האטרקציות הבולטות ביותר, הלא היא הלה רמבלה – שדרת רמבלה השדרה המרכזית בברצלונה, מתחילה בכיכר קטלוניה ונגמרת בנמל. בשעות הערב והלילה היא אולי אינה המקום המומלץ ביותר לבלות בו עם הילדים שלכם, אבל בשאר שעות היום מובטחת לכם הנאה צרופה במיוחד. השדרה המומלצת שוקקת חיים בכל שעות היום, ובכל רגע נתון קורה בה משהו מעניין. תוכלו למצוא בה – אומנים, מופעי רחוב, קוסמים, פסלים אנושיים, להטוטנים ודוכנים אשר בהם מוכרים פרחים, ציפורים וחיות מחמד הם גם חלק מן החגיגה. כדי להשלים את החוויה, תוכלו למצוא למכביר בתי קפה, מסעדות, וחנויות לרוב.



ספרד עם ילדים– אצטדיון קאמפ נואו –
כאשר אתם באים אל ספרד עם ילדים תתוודעו אל אצטדיון קאמפ נואו – ביתה של קבוצת הכדורגל הידועה אף סה ברצלונה או פשוט ברסה, או האטרקציה הכי נודעת בעיר ברצלונה לכל חובב כדורגל בפרט אם גובהו מתחת למטר וחצי. ההתרגשות מתחילה בקצה הרחוב, כאשר האצטדיון המסיבי נגלה באופק, ומתגברת למראה תמונות השחקנים, הדהויות אשר תלויות מסביב. בפנים ההמולה רבה וקשה מלהתאפק מלהציץ בחנות הגדולה מאוד שבה אפשר לקנות הכל מהכל בצבעי הקבוצה. כדורים, צעיפים, חולצות, נעלי ספורט, לוחות שנה, ספלים, עטים, מחזיקי מפתחות, עפרונות, ילקוטים, מגנטים, ועוד מבחר עצום. אבל כדאי לשמור את החנות לסוף, על מנת שלא תיסחבו עם שקיות כבדות מדי.

הסיור המלא כולל ביקור במוזיאון המוקדש לקבוצה ובאצטדיון. הוא עובר דרך חדר הלבשה עתיק יומין, חדר התפילה אשר בו השחקנים מתפללים לפני המשחק, המסדרון המוביל לדשא, חדר התדרוך לעיתונאים והכי חשוב – יציע הכבוד ממנו אפשר לנעוץ עיניים מעריצות בדשא שנרמס תחת הרגליים המהוללות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה