יום רביעי, 23 במרץ 2016

הזמנת לופטים לאירועים



חגיגה בתוך לופטים לאירועים היא טרנד חדש באופן יחסי, אשר כובש עוד ועוד אנשים שמשתכנעים ובצדק, שאירוע חלומותיהם יתקיים באחד מהלופטים בארץ. יש לופטים לאירועים עם בריכה, לופטים לאירועים לעשרה אנשים ולופטים למאה ועשרים אנשים. אבל בכולם יש סלון מרווח, ג'קוזי, קריוקי ועוד מגוון נרחב של אטרקציות. חגיגה בלופט למסיבות מותירה תמיד רושם רב גם על חתן האירוע וגם על החוגגים עצמם, והמחירים בדרך כלל הוגנים לחלוטין ושווים לכל כיס. הלופטים מתאימים לכל סוגי האירועים והקהל – 




אירועים שאותם חוגגים בתוך לופטים לאירועים –
* אירועי חברה מושקעים – מנהלות משאבי אנוש בחברות גדולות ובינוניות שוברות לפעמים את הראש עם השאלה – היכן נחגוג לכולם הפעם? לופטים לאירועים הם הפתרון האולטימטיבי במחיר סביר ולכן חברות גדולות ובינוניות יודעות שאם מזמינים את העובדים לערב גיבוש זה חייב להיות בלופט. הדבר נכון על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בקהל צעיר שיתחבר לכל אווירת המועדונים , העיצוב, הבר והמוזיקה.

* מסיבות רווקות ומסיבות רווקים – אחד השימושים הנפוצים ביותר של לופטים לאירועים הוא למסיבה של לפני האירוע הגדול. לופטים לאירועים הם אופטימאליים למסיבה כזאת משום שהם מבודדים ולא חלה עליהם הגבלת רעש. הווה אומר, שאם אתם מתכננים ערב קריוקי מלא בצחוקים, או מקווים שהחשפנית שהזמנתם תעלה על הציפיות, אירוע בלופט למסיבות הינו המושלם עבורכם.

* חגיגה של אופנה וסטייל - לופטים לאירועים לא מיועדים רק לחגיגות ולאירועים. ניתן לשכור לופט גם לצילומי אופנה, תצוגות אופנה, צילומי חתן וכלה, השקות עתירות סלבס וכדומה. העיצוב הייחודי של כל לופט כמו גם המרחב שהוא מעניק והאווירה המיוחדת של מועדון אקסקלוסיבי, תורמת לכך שאנשי חברה וסטייל רבים משתמשים בלופטים כדי לקדם את עצמם או מוצרים אשר קשורים אליהם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה