יום שבת, 31 באוגוסט 2013

עורך דין מקרקעין



כל מה שצריך לדעת כשמחפשים עורך דין למקרקעין
איש לא יתווכח על העובדה כי בסופו של דבר עולם הנדל"ן הוא אינו עולם שקל להשתלב בו, וגם לא קל להבין את החוקים ואת המגבלות שלו הלכה למעשה בשל המורכבות הגדולה שלו ללא כל צל של ספק. אם אתם עומדים עכשיו לפני הרחבה של הבית שלכם, הרי שכדאי לכם לעשות את הדברים על פי חוק מטבע הדברים. ראשית, כדאי שתהיו מודעים לכך שאתם לא יכולים להרחיב את הבית סתם כך על פי ראות עיניכם, ושנית, כדאי שתמצאו לכם עורך דין מקרקעין מקצועי ואמין שיוכל לעמוד לצידכם בעת הצורך וטפל בכל האלמנטים שרק איש מקצוע מן התחום המשפטי יכול לתת להם תשובות מתאימות מן הסתם.

הדרישות שלכם מעורך הדין
בין אם אתם מחפשים עורך דין מקרקעין ובין אם אתם מחפשים עורכי דין אחרים, אין כל ספק כי אתם צריכים למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיש. זה אומר כי כדאי לכם לברר דבר או שניים לגבי הניסיון של עורך הדין, ומעבר לכך, זה אומר שכדאי לכם לדעת האם הוא הצליח לנצח בהרבה תיקים קודמים שהיו לו.



בודקים את עברו של עורך הדין
בדרך כלל אנשים מגיעים אל עורך דין מקרקעין על ידי המלצות מחברים או מבני משפחה, אך האמת היא, שגם כאשר מחפשים עורך דין מקרקעין אפשר להשתמש בכל הטכנולוגיה שעומדת לרשותכם. אפשר לעשות חיפוש בפורומים השונים ולראות מה חושבים לקוחות קודמים של עורך דין כזה או אחר שמעניין אתכם להיות לקוחות שלו, ואין ספק שחוות דעת כאלה יכולות להאיר את עיניכם.

כמה ואיך משלמים לעורך הדין
חשוב מאוד לדבר עם עורך הדין שלכם כבר בשלב הראשון על שכר הטרחה שלו. עורך דין מקרקעין יכול לדרוש חלק מהתשלום מראש, את כל התשלום מראש או אחוזים אחרי שיהיו תוצאות מבית המשפט. ככל שכל הפרטים האלה יהיו יותר ברורים כבר בתחילת התהליך כך תרגישו יותר בנוח וכך תדעו יותר טוב למה בדיוק אתם נכנסים בעתיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה