יום שבת, 17 באוגוסט 2013

מרכזיות



מרכזיות תקשורת
אין זה מוגזם לומר, כי בעידן של היום אין כל עוררין על העובדה כי מרכזיות תקשורת הן הלב של התקשורת הארגונית. ההתקשרות אל לקוחות וספקים ושיחות נכנסות ויוצאות ממקורות שונים למגוון יעדים בארגון, הוא עניין שבשגרה לכל הדעות, עבור עבודה פנים ארגונית שוטפת ומוצלחת ביותר בסופו של יום. יש להדגיש, כי השקעה במרכזיות הינה השקעה לטווח ארוך. השקעה כזו ראוי לבחון גם מן האספקט של יציבותו ואמינותו של ספק השירות, מלבד, כמובן, בחינת יציבותה ואיכותה של המרכזייה.
 
הקשר בין טלפון למחשב
מרכזיות תקשורת עושות חיבור בין כל השלוחות הטלפוניות באתרי הארגון השונים, עם קווי חוץ, אשר מחוברים לרשת התקשורת הכללית. קיים מגוון גדול של מרכזיות ארגוניות, החל משניים או שלושה קווי חוץ, ושלוחות פנים ספורות (עבור עסקים קטנים בעיקר), עד מערכות גדולות למדי לעסקים גדולים, מרובי סניפים ואתרים, ובלי מאות שלוחות ועשרות קווים. מרכזיות תומכות בתכונות רבות המשפרות לבלי היכר יכולות תקשורת חוץ ופנים ארגוניות, לדוגמא: נתבי שיחות, מערכות דואר קולי, מערכות מוסיקה בהמתנה, מתאמים סלולאריים, מערכות רישום שיחות, מערכות בקרת כניסה ומערכת הקלטת שיחות – כולם פרמטרים חשובים ביותר לכל הדעות.




הגדלת המרכזייה במקביל לצמיחה
ראוי לוודא כי תוך גדילת העסק, תוגדל בהתאמה גם מרכזיית העסק, בכדי לא להתחיל הכול מחדש. יש לוודא שהספק הנבחר תומך בפתרונות תקשורת, להם אתה תזדקק בוודאי בהמשך דרכך. תקשורת טלפונית מרובת משתמשים עשויה להיות סבוכה ביותר, ועל כן אתה זקוק לטכנולוגיות המתקדמות ביותר ולשירות הטוב ביותר שאתה יכול לקבל מטבע הדברים.

מהפך תקשורתי משמעותי ביותר
עולם מרכזיות התקשורת מצוי בעיצומו של מהפך טכנולוגי אמיתי, אשר טרם הושלם. בעולם חדש זה, הרשתות והטלפונים מתאחדים לכדי רשת אחת. יכולת העברת שיחות הטלפון באמצעות רשת המחשוב (עם פרוטוקול SIP), מאפשר את החיסכון המשמעותי בעלויות ההתקנה, הניהול והתפעול של רשת תקשורת אחידה למחשבים וטלפוניה בארגונים. כדאי לוודא כי המרכזייה של העסק שלך תומכת ב-SIP, אשר הינו פרוטוקול להתקני עורק ושלוחה, בנוסך לתמיכה ב-PSTN (פרוטוקולי הרשת הציבורית).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה