יום שבת, 31 באוגוסט 2013

טיולים מאורגנים לסין



כך תשוו בין טיולים מאורגנים לסין
תמיד היה לכם חלום כל שהוא לבקר במדינה גדולה כזו או אחרת אשר תהיה גם אקזוטית ומיוחדת בדיוק כמו סין. אם כן, אין עוררין על כך, כי סין לא דומה לאף מדינה אחרת בעולם, ואין ספק שהטיול בה יהיה חוויה בלתי נשכחת. באופן טבעי, אתם מתחילים לחפש הצעות מחיר שונות עבור טיולים מאורגנים לסין. הסיבה לכך היא שבעזרת טיולים מאורגנים לסין קל יותר לסייר במדינה, ואתם גם נהנים מהנוחות של אוטובוס תיירים קבוע, בתי מלון איכותיים, וכיו"ב. אך מה עוד צריך לבחון?

האם יש אטרקציות מיוחדות?
כמעט תמיד, טיולים מאורגנים לסין יובילו אתכם לביקור באתרים המוכרים ביותר במחוזות השונים - ביקור בעיר האסורה בבייג'ינג,  ביקור באגמים של ארץ השנגרילה,  סיור במוזיאון שנגחאי וכיו"ב. אולם, תמורת המחיר שאתם משלמים, אתם בהחלט זכאים לדרוש גם אטרקציות מיוחדות, וכאן נכנס קריטריון חשבו להשוואה. בסין יש שפע של מופעי בידור ואמנות יוצאי דופן שלא תמצאו באזורים אחרים בעולם - וכדאי לוודא שאתם תיחשפו אליהם במהלך הטיול.



מה עם המזון?
יש טיולים מאורגנים לסין אשר יציעו לכם במסגרת המחיר, גם ארוחות קבועות - לרוב מדובר על ארוחות בוקר וערב, כאשר ארוחות הצהריים הן על חשבונכם, אם כי ישנם גם טיולים שמתנהלים בצורה אחרת. מכל מקום, האוכל הסיני הוא כמובן שונה באופן מהותי מהמטבח הישראלי או המערבי. לכן, כדאי לוודא מראש עם חברת הטיולים מהן האופציות הקולינריות במהלך הטיול, בוודאי אם מדובר על טיול של סין עם ילדים.

ומה עם זמן חופשי?
בבחירה של טיולים מאורגנים לסין, כדאי לשים לב גם לזמן החופשי שניתן לכם לסיור באזורים השונים. סין היא ארץ מדהימה ומיוחדת, ובכל מחוז שבו אתם תבקרו - יש כל כך הרבה מה לראות, כאשר הטיול המאורגן מקיף רק חלק מסוים. כדאי לוודא ולראות שיש גם ימים חופשיים בזמן הטיול, שבהם אתם תוכלו להתחכך באופן בלתי ישיר עם האוכלוסיה הסינית המקומית, לבקר ולקנות בשווקים המיוחדים, לבקר במקדשים השונים, וכיו"ב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה