יום שבת, 31 באוגוסט 2013

דירות למכירה בכפר סבא



דירות למכירה בכפר סבא – נכס טוב להשקעה
כפר סבא היא אחד מן הישובים הוותיקים בארץ. כפר סבא ממוקמת בקצה הצפון מזרחי של גוש הישובים אשר נחשבים כחלק מגוש דן יחד עם הרצליה, רעננה, רמת השרון, וישובי הוד השרון. אגד ישובים זה נחשב כיום לאחד מן המבוקשים בארץ בגלל קרבתו לתל אביב ובגלל האפשרויות הנדלניות הרבות אשר קיימות באיזור ואשר כוללות רכישת דירות, צמודי קרקע, פנטהאוזים, דו משפחתיים ועד לוילות יוקרה גדולות כאלה ואחרות. הכביש המהיר בין כפר סבא לתל אביב ומסילת הרכבת אשר מגיעה עד לתוככי העיר הפכו את נכסי הנדל"ן בעיר למאד מבוקשים ועל כן גם יקרים מטבע הדברים באופן יחסי. רכישת דירות למכירה בכפר סבא נחשבת כיום ללא כל צל של ספק לסוג של השקעה מעולה וגם למקום מגורים מן הטובים בארץ.
כדאיות רכישת דירות למכירה בכפר סבא
מחירי דירות למכירה בכפר סבא אינם זולים עוד, כפי שהיו אולי בעבר הרחוק, אבל כל אחד המחפש לרכוש נכס להשקעה מחפש מקום שערך הנכס יעלה ושייתן לו תשואה יפה כל עוד הוא מחזיק בנכס בבעלותו. דירות למכירה בכפר סבא עומדות בדיוק בהגדרה זו ומשום כך ההמלצה לרכוש דירות למכירה בכפר סבא לצרכי השקעה היא מאד חיובית. כדאיות ההשקעה מוכיחה את עצמה גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך.


חשיבות מיקום הדירה
דירות הממוקמות בלב השרון כמו בכפר סבא הם דירות הנמצאות במקום מעולה. רכישת דירות למכירה בכפר סבא יכולות ליהנות ממינוף על ידי נטילת משכנתא בבנקים הבוחנים גם את מיקום הדירות ולא רק את גודלן ומחירן. רכישת דירות למכירה בכפר סבא נחשבות לרכישה במיקום מצויין ולבנקים אין חשש מירידת ערך הנכסים הללו, אלא להיפך, ולכן אפשרויות המימון קלות ומהירות יותר.
מחירי דירות למכירה בכפר סבא
בכפר סבא ניתן לרכוש דירות להשקעה בסכומים שבין 700 אלף למליון שקל ואלה יהיו ממוקמים בשכונות מתפתחות בעיר כמו יוספטל, קפלן, תקומה, כיסופים וכדומה. השכרת נכסים אלה יכולה להניב בין 2500 ל 3000 ₪ בחודש מדובר על תשואה של 4% בקירוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה