יום שבת, 31 באוגוסט 2013

הופעות בצפון



הופעות בצפון הארץ
אם אתם מתכננים חופשה זוגית בצימר בגליל, ואתם אוהבים לצאת להופעות תוכלו למצוא הופעות בצפון הארץ בכמות ובאיכות שלא הכרתם עד היום ללא כל צל של ספק. הופעות בצפון הארץ ניתן למצוא כמעט בכל ישוב וברבים מהקיבוצים או המושבים יש מועדוני הופעות, ברים שבהם יש הופעות של להקות מקומיות או הופעות כאלה ואחרות אשר מגיעות ממרכז הארץ וכדומה ומביאות איתן ניחוח של משהו מעניין, תוסס ומיוחד לאזור הייחודי של צפון הארץ שלנו. במקומות מרכזיים יותר כמו כרמיאל, ראש פינה, קריית שמונה, טבריה, צפת וכדומה תוכלו למצוא מקומות רבים ביותר, אשר מיועדים להופעות שונות מכל הסוגים ומכל הסגנונות, כאשר כל אחד ואחת אשר רוצים בכך יכולים למצוא את ההופעה שמדברת אליהם ולצאת לבילוי נעים במיוחד לכל הדעות.
מועדונים תוססים בצפון הארץ
כמו בכל יתר חלקי הארץ גם בצפון הארץ תוכלו למצוא מועדונים וברים תוססים להופעות חיות, לערבי די ג'יי מדליקים עם הרבה שתייה, אוכל ומצב רוח טוב. דוגמה למועדון כזה הוא פאב הפרה שבישוב שבי ציון דרומית לנהריה. מועדון זה מקיים ליין של הופעות במשך השבוע כאשר במקום שני מתחמים, במת הופעות, במת די ג'יי, רחבת ריקודים, שולחנות אוכל ושתייה וכדומה. בדומה לפאב זה תוכלו למצוא מועדונים או פאבים כאלה במקומות רבים בצפון כמו בראש פינה במתחם הבילוי בתחתית הישוב. מועדונים אלה מארחים מוסיקאים, להקות, בדרנים, סטנדאפיסטים שונים וכיוצא באלה.

איך למצוא הופעות בצפון?
אם אתם תושבי הצפון או שאתם מבקרים או נופשים בצפון תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ באתרי האינטרנט או באפליקציות המיוחדות בטלפונים הניידים. אתרים אלה מסווגים את ההופעות השונות על פי סוג ההופעה ושם האמן או הלהקה, מקום ההופעה, תאריך ושעת ההופעה וכמובן את המחיר. במידה וההופעה פתוחה ובחינם יצויין הדבר באתר. בנוסף, לכל מועדון או פאב כזה יש כיום אתר משלו, כך שאם אתם מכירים מקומות ורוצים לדעת מה קורה שם באותו השבוע, כנסו לאתרי המועדונים עצמם המפרסמים את לוח ההופעות שלהם באתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה