יום שבת, 31 באוגוסט 2013

מתנות לראש השנה



מתנות לראש השנה עבור העובדים שלכם
שוב מתקרב לו ראש השנה, ואיתו הצורך להתחיל לקנות מתנות לכל מיני אנשים אשר קשורים לעסק שלכם מטבע הדברים. בתור מנהלי עסק, ברורה לכם החשיבות ברכישה של מתנות לראש השנה עבור העובדים שלכם ללא כל צל של ספק, ואין להקל בכך ראש כלל וכלל. ראש השנה נחשב לא רק לחג חגיגי באופן מיוחד במינו - אלא גם כהזדמנות לפתוח דף חדש ונקי, ולמלא הבטחות חדשות ולעמוד במטרות חדשות. לכן, עליכם להראות לעובדים שלכם לקראת השנה החדשה - אתם בהחלט מקשיבים לצרכים שלהם, ואחת הדרכים להראות זאת, היא באמצעות הענקה של מתנות לראש השנה.

אילו מתנות כדאי לבחור?
בבואכם לבחור מתנות לראש השנה לעובדים אתם נמצאים לא פעם בהתלבטות. רכישה של מתנה עבור חבר או קרוב משפחה היא פשוטה יותר כי היא מתנה אחת בלבד, לאדם שאתם מכירים היטב. לעומת זאת, ברכישה של מתנות לעובדים עבור ראש השנה - מדובר על אותה מנתה שצריך לקנות בכמויות שונות, ועם זאת המתנה צריכה להתאים בטעם לכל העובדים שלכם, ועליכם גם לעמוד במסגרת התקציב המוקדשת למתנות הללו.


 
אז איך אפשר לבחור?
קודם כל, לא חייבים לספק רק מתנה אחת. אפשר להציע לעובדים שלכם רשימה פוטנציאלית של מתנות לראש השנה, כאשר כל עובד מסמן מהי המתנה העדיפה עליו - וכך אתם תוכלו לרכוש עבורו את המתנה שהוא ירצה. אמנם אלמנט ההפתעה נעדר כאן, אך עובדים לא רוצים לרוב שיפתיעו אותם - אלא שיעריכו אותם, ודווקא באמצעות מתן מספר אפשרויות, אתם מראים שאכפת לכם מהדעה שלהם, ואתם לא תקנו רק מתנה סטנדרטית.

ומה עם התקציב?
בעקרון, ברור לנו שאתם תרצו לבחור מתנות לראש השנה לעובדים אך ורק במסגרת התקציב שמתאים לחברה. עם זאת, כדאי לדעת שעם כל תקציב ניתן לשחק ולהתאים אותו למתנות הנדרשות. גם אם מדובר על עשרות שקלים למתנה אחת - יש שפע עצום של אפשרויות - החל מתלושים לארוחה זוגית בבית קפה ועד לערכות של בקבוקי יין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה