יום שבת, 17 באוגוסט 2013

מומחה לשיקום הפה



מומחה לשיקום הפה לטיפולי השתלות שיניים
צריכים לעבור טיפול של השתלת שיניים לצורך שיקום הפה? מדובר על טיפול נהדר לכל הדעות בעידן של היום, אשר נחשב היום לגולת הכותרת של רפואת השיניים, בוודאי בכל מה שקשור לתחום השיקום. הטיפול מאפשר לאנשים לקבל פתרון קבוע לשיניים אשר נשברו או נשרו מכל סיבה שהיא כזו או אחרת - הם מקבלים במקום זאת מערכת חדשה של שיניים, אשר מותקנת על שתלים דנטליים איכותיים באופן מיוחד, והדבר משמש אותם שנים רבות. במידה ואתם רוצים לעבור את הטיפול, עליכם לפנות אל מומחה לשיקום הפה.

מדוע יש לפנות למומחה?
אבל למה בעצם רק מומחה לשיקום הפה יכול לבצע טיפול של השתלת שיניים? מדוע רופא שיניים כללי לא יכול לעשות זאת? הדבר קשור למורכבות הטיפול אשר השתלת השיניים דורשת. יש לזכור כי מומחה לשיקום הפה הוא לא רופא שיניים רגיל, אלא כזה שעבר התמחות ספציפית בתחום של שיקום הפה במשך מספר שנים לאחר שסיים את לימודיו. השתלת השיניים דורשת החדרה עדינה של השתלים לחניכיים, ובמקרים שונים גם ביצוע ניתוחים של הרמת סינוס והשתלת עצם שן - ומדובר כאמור על טיפול מורכב מאד.

מבטיח תוצאות גבוהות
חשוב לציין שבמידה ואתם תפנו אל מומחה לשיקום הפה כדי לעבור השתלת שיניים, אזי אחוזי ההצלחה של הטיפול יהיו גבוהים במיוחד. בישראל, הסטטיסטיקה של השתלות שיניים שנעשו ע"י מומחה לשיקום הפה עומדות כיום על אחוזי הצלחה של יותר מ - 90% לאנשים שלא סובלים מבעיות מיוחדות (עישון, סכרת וכיו"ב) - ולאנשים שסובלים מבעיות ,אחוזי ההצלחה עומדים עדיין על יותר מ - 80%.

מטפל בבעיות נוספות
חשוב מאד לציין כי מומחה לשיקום הפה יכול לתת לכם שירותים וטיפולים נוספים מעבר להשתלות השיניים. במידה ויש לכם מחסור במספר מועט של שיניים, הוא יוכל לבצע עבורכם התקנה של כתרים או של שיניים תותבות. במידה ותרצו, מומחה לשיקום הפה יוכל לספק לכם טיפולים כמו סתימות או טיפולי שורש לבעיות קלות יותר - והכל ברמה הגבוהה ביותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה