יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

מיסטיקה



מיסטיקה מתמודדת עם עין הרע

יש האומרים כי המבט הוא החלון אל הנפש וגם מי שלא קשורים לעולם המיסטיקה מתמודדים בדרך כזו או אחרת עם מבטים של אנשים אחרים. חלק מבני האדם מישירים מבט כאשר הם מדברים עם אנשים ואחרים אינם מישירים אלא משפילים מבט – יש הגורסים כי מדובר בחולשה וחוזק של האופי האישי. כוחו של המבט האנושי הוא רב ונרחב ומתפיסת המבט המיסטית, מדובר אף בכוח כישופי. אחת התופעות המוכרות היא עין הרע.


מה פירוש עין הרע בעולם האדם?

הפירוש הנפוץ ביותר של עין הרע הוא כוח רוחני הקיים בפנימיות של האדם ומדובר בשפה הנפוצה בכוח שלילי והכוונה היא לכוח היכול להזיק במבט בלבד. חשוב לציין שלא אומרים עין רעה בלשון נקבה אלא עין הרע, משום שלא העין עצמה היא הגורם המזיק, אלא הכוח הרוחני האנרגטי השלילי הוא זה שיוצר את הנזק. מקורה של עין הרע הוא לרוב בצרות עין של האדם. הכוח המניע את צרות העין במרבית המקרים היא קנאה שמקורה ביסוד האש. במקרים מסוימים גם האדם שעינו צרה נפגע, שכן כוח הקנאה חזק ומרקיב. מיסטיקה הינה כלי קיבול המצליח להכיל את האנרגיות השליליות שמולם צריכים המיסטיקנים להתמודד.



מיסטיקה הפועלת כנגד אנרגיות שליליות

למיסטיקה יש דרכים רבות שבאמצעותן היא פועלת למגר את התופעה. ברגע שיש חשד כי אדם נגוע בעין הרע, בין אם המזל שלו מוגדר כ"נאחס", או שתופעות מוזרות ולא טובות משפיעות עליו, יש להתייעץ עם איש מיסטיקה. המיסטיקן הוא אדם בעל יכולת אנרגטית מאוד מרוכזת וחיובית שיכול לראות את מקור האנרגיות השליליות של עין הרע ולמגר אותן. כמובן שיש כמה רמות של אנרגיות רעות ולכל רמה יש דרכי טיפול אחרות, בין אם מדובר בקמעות או אפילו ברכה.


טיפול מונע

מי שרוצים להימנע מעין הרע, תמיד מוזמנים לענוד תליון של חמסה או אפילו לתלות חמסה בבית ולהוסיף גם את ברכת הבית. הרי הדבר לא יכול להזיק ועל אחת כמה וכמה יכול להועיל. לכן, החמסה היא מקור לברכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה