יום שבת, 14 בדצמבר 2013

סטטינים



כולם רוצים להוריד את רמת הכולסטרול
אחת מן הרעות החולות אשר מהם סובלים לא מעט אנשים במאה ה- 21 בתחום התזונה והבריאות הוא לא אחר מאשר נושא הכולסטרול הבעייתי כל כך. אנשים רבים סובלים מבעיה של כולסטרול גבוה וחייבים להוריד את רמתו באופן קבוע.
אם גיליתם לאחרונה שיש לכם כולסטרול גבוה מידי ואתם שוקלים איך להתמודד עם המצב הזה, אז אין כל צל של ספק שכדאי יהיה לכם לעשות בדיקות שונות לפני שאתם מתחילים לקחת תרופות כמו סטטינים. אומנם זה ידוע כבר מזה שנים שרמת כולסטרול גבוהה מידי בגוף עלולה להוביל לנזקים רבים, אך מצד שני נטילת תרופות על בסיס קבוע גם היא אינה פתרון מספיק טוב.

יתרונות רבים לתרופות נגד כולסטרול
כתוצאה מכך שהרבה אנשים בעולם סובלים מכולסטרול גבוה וכתוצאה מכך שמדובר על מצב בעייתי שעלול להוביל למחלות רבות, פותחו תרופות שונות כמו סטטינים. קבוצת תרופות זו אשר עונה לשם סטטינים הינה קבוצת תרופות שהמטרה שלה היא להתמודד עם רמת הכולסטרול והיא עושה את זה על ידי כך שהיא מדמה את האנזים רדוקטז. על ידי ההידמות הזאת התרופה הזאת למעשה מהווה מעקב תחרותי, ולכן היא מצליחה להוריד את רמת הכולסטרול בגוף.

האם זה רק חיובי?
לכאורה קבוצת התרופות שנקראת סטטינים יכולה להיראות רק חיובית כיוון שהינה מצאו הרופאים את הדרך להוריד אצל כולנו את רמת הכולסטרול, אך האמת היא שזה לא כך. סטטינים גם פוגעת לא מעט בגוף האדם כיוון שהתרופה עלולה לגרום לכאבי שרירים חמורים, לכאבי ראש ולכאבים נוספים ולכן אין החלטה ברורה האם כדאי לעשות בה שימוש או לא.

להוריד את הכולסטרול בדרך טבעית
כיוון שאין באמת תרופה אחת שיכולה להוריד את הכולסטרול ולא לפגוע במערכות שונות בגוף, כדאי לכם לפני הכול לנסות להוריד את רמת הכולסטרול שלכם בדרך טבעית. אנשים רבים מצליחים לשלוט ברמת הכולסטרול שלהם מהרגע שבו הם משנים את התזונה ואת אורח החיים ואין ספק שזה הרבה יותר בריא מאשר לקחת תרופות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה