יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

הדפסה על מוצרים



אם יש לכם עסק חדש ואתם שוקלים כיצד תוכלו לבלוט מעל המתחרים שלכם באותו תחום, אין כל צל של ספק כי תזדקקו למוצרי פרסום שונים כאלה ואחרים אשר יאפשרו לכם באמת ובתמים להיכנס לתודעה של הלקוחות הפוטנציאלים בתחום הפעילות של העסק שלכם. שיטות ואמצעי הפרסום השונים הלכו והתפתחו בשנים האחרונות. כל עסק רוצה להיות שונה ואחר ממשנהו, וכל שיטת פרסום מציעה לו את האופציה לגוון ולהיות מיוחדת בדרכה שלה. 

אין עוררין על כך, כי אופציית פרסום זולה, נוחה ומצוינת למדי היא הדפסה על מוצרים. לרוב, מדובר בכובעים, חולצות, כוסות, טעים, לוחות שנה ועוד מוצרים שמישים מן הסוג הזה, כאשר לוגו החברה מוטבע עליהם. הרעיון אשר עומד מאחורי שיטת פרסום זו היא להעניק ללקוחות מוצרים שמישים כאשר בכל פעם שהלקוח יעשה שימוש בשיטות פרסום מן הסוג הזה הוא ייזכר בבית העסק המפרסם ויפנה לרכוש את המוצרים שלו או להשתמש בשירותים שלו בשנית.



שיטות רבות להדפסה על מוצרים
ישנם כמה שיטות שונות להדפסה על מוצרים:
דפוס משי: בשיטת הדפסה זו מועברת ההדפסה הרצויה דרך רשת בצפיפות משתנה, כאשר הרשת אטומה באזורים בהם אין צורך במעבר של צבע.
דפוס טמפון: שיטה נוספת להדפסה על מוצרים היא שיטה בה מדפיסים על משטחים מעוגלים וקטנים כמו: עטים, דיסק און קי, מחשבון ועוד.
סובלימציה: בשיטת הדפסה זו עושים שימוש בצבע מיוחד (צבע סובלימציה) כאשר הוא מחומם  לטמפרטורה גבוהה בה הוא הופך לגז, ובמצבו זה הוא מתחבר לחומרים מסוימים ויוצר צביעה.
הדפסה דיגיטלית: בשיטת הדפסה זו אינפורמציה המועברת דרך המחשב מודפסת על המשטח. 

הדפסה על מוצרים ללקוח או לעובד
הדפסה על מוצרים יכולה להיות מצוינת להשגת כמה מטרות:
באם בית העסק מעניק את המתנות הללו ללקוח, הוא מפיח בלקוח תחושה שהוא חשוב לבית העסק, ותחושה כי הוא מקבל תמורה נוספת בעד כספו המושקע במוצרי החברה.
באם החברה מעניקה מוצרים מודפסים לעובדיה היא יוצרת בקרב העובדים תחושה של שייכות לארגון, ומעלה את התפוקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה