יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

טיול לטנזניה



דברים שחייבים לראות במהלך טיול לטנזניה

אתם מרגישים שהגיע הזמן לצאת לטיול לחו"ל בסגנון אחר מכל הטיולים לחו"ל שיצאתם אליהם עד היום? מרגישים שאתם רוצים להכיר תרבות חדשה, טעמים אחרים, נופים שונים, וכמו כן אורחות חיים שונות ממה שראיתם עד היום – אתם כנראה בשלים לצאת אל טיול לטנזניה אשר ביבשת אפריקה.
טנזניה היא אחת המדינות המרתקות ביותר באפריקה. אפשר לתכנן טיול לטנזניה עם קבוצה או לצאת לטיול עצמאי ולהצטרף לטיולי ספארי שונים. טיול לטנזניה יאפשר לכם להציץ לתוך תרבויות אקזוטיות ולראות את הנפלאים שבמחוזות כדור הארץ. יש בטנזניה את שמורות הטבע הגדולות ביותר אשר מושכות אלפי מטיילים בשנה בזכות מינים רבים של חיות בר שחיות בשטחן ויש גם אטרקציות מיוחדות שיהפכו טיול לטנזניה לבלתי נשכח.

טיול ספארי

אם אתם מתכננים טיול לטנזניה על מנת לצאת לטיול ספארי, שמורת סלו ושמורת לודג' הן המפורסמות ביותר ולא כדאי לוותר עליהן. סלו היא השמורה הגדולה ביותר ביבשת ונחשבת לאתר מורשת עולמי. בעת תכנון טיול לטנזניה וודאו שחברת ספארי שאתם יוצאים לטייל עימה מאפשרת טיול רגלי או טיול באמצעות ג'יפ במקום המרהיב הזה, כי במהלך הביקור בסלו תוכלו לראות פילים, אנטילופות וכ-400  מינים של ציפורים נודדות. 


טיול רגלי

טיולים רגליים נכללים בדרך כלל במהלך טיולי הספארי, אך אחד המעניינים ביותר תוכלו לעשות במהלך טיול לטנזניה באזור ההר קילימנג'ארו. זהו ההר הגבוהה ביותר באפריקה והוא מציע מסלולי הליכה מרתקים במגוון דרגות קושי. במהלך הטיפוס על ההר תעברו כמה אזורי אקלים שונים ולבעלי הכושר האיתן מצפים נופים מרהיבים של הקודקוד המושלג של ההר שמכוסה בשלג בכל ימות השנה.

אתרים מיוחדים שלא תמצאו במקומות אחרים בעולם

שמורת רואה, סוונות מרהיבות, נהרות עמוקים ונהרות עם מים מתוקים, איי זנזיבר ועוד אתרי טבע מרהיבים שלא תמצאו באף מקום אחר בעולם מצפים לכם ביציאה אל טיול לטנזניה. כל שמורות הטבע הנמצאות בשטחה של טנזניה נחשבות למרהיבות ביותר ביבשת אפריקה וחלקן אף בעולם כולו ובהן אפשר לצפות בחיות בר בסביבתן הטבעית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה