יום שבת, 21 בדצמבר 2013

אוונטורין



אבן האוונטורין והתכונות שלה
אין זה סוד כי לכל אחד מאיתנו עלולים להיות רגעים של כאבים שונים, בין אם אלה הם כאבים פיזיים ובין אם אלה הם רגשות שליליים חזקים מידי אשר עוברים עלינו ואנו מתקשים לשרוד אותם מטבע הדברים. אומנם זה נכון מאד כי תמיד יש לנו אפשרות לקחת תרופות או לנסות לטפל בדברים בדרכים המסורתיות הידועות לכולנו מן הסתם, אך מדוע לא לקנות אבן מיוחדת במידה בעלת כוחות ריפוי כאלה ואחרים אשר בסופו של דבר ממש תעביר את הכאב הפיזי או התחושה השלילית אשר ממנה סובלים? אבן שטובה לכאבים ונותנת הרבה מאוד אנרגיות היא אבן קוורץ שנקראת אוונטורין, ואם עוד לא שמעתם עליה אז כדאי שתקראו את המאמר שלפניכם.

אבן ירוקה עם יכולות נפלאות ללא כל צל של ספק
אוונטורין היא אבן כזו אשר יכולה להגיע בגוונים שונים ביותר של ירוק, כיוון שהיא יכולה להיות בצבע ירוק בהיר או בצבע ירוק כהה במיוחד. לעיתים אפילו אפשר לראות באבן כמו אוונטורין כתמים אדמדמים כך שהיא מיוחדת גם מבחינת הצבע שלה וגם מבחינת האיכויות שלה. מבחינה אנרגטית מדובר על אבן שהיא יחסית עדינה עם אנרגיות שהן לא אגרסיביות ולא חודרניות מדי, מה שהופך אותה לאבן טיפולית טובה במיוחד.

מעבירה כאבים פיזיים
אוונטורין זו אבן שיכולה לעזור לנו להתמודד עם כאבים פיזיים שונים, כיוון שכאשר מניחים אותה באופן פיזי על כל מקום בגוף שכואב היא מייד מתחילה את פעולתה ומפיגה את הכאב. כמו כן, מעבר לנושא הפיזי וכמו שהוזכר לעיל, אוונטורין יכולה גם לדחות רגשות שליליים ולעורר מוטיבציה ואת יצר ההרפתקנות אצל אנשים.

אבן שעלולה לגרום לסלידה
חשוב מאוד להיות מודעים לכך שלמרות כל המעלות שיש לאבן הזאת, יש גם אנשים שמתארים תחושה של סלידה כאשר הם רואים אותה. לא כולם מתחברים אליה וחלק מרגישים צורך להניח אותה מייד אחרי שהם נוגעים בה. לכן אפשר לסכם ולומר שלכל אחד מאיתנו יש אבן אחרת שיכולה להתאים לו ולכן כדאי להשקיע בבחירת האבן.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה