יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

דוכני מזון


אין זה סוד כי כמו שהצבא צועד על קיבתו, גם בכל מה שקשור לאירועים כאלה ואחרים, הרי שהמוזמנים מתייחסים לנושא האוכל בצורה רצינית, ובין השאר מדרגים את האירוע על פי רמת האוכל המוגשת בו.
הרבה מוסדות ואנשים פרטיים נוהגים להביא דוכני מזון לאירוע.

כמו כן, אירועי חוצות גדולים משכירים דוכני מזון לחפצים למכור אוכל אותנטי ומגוון. טרנד זה מקפיץ את האירוע ונותן לו ייחודיות ושיק. גם דוכני מזון בימי הולדת ובמסיבות הם טרנד נפוץ. למשל, דוכני מזון כמו סוכר מתוק, דוכן שוקולד או גלידה, דוכן נקניקיות, דוכן תירס חם ועוד יעשו את המסיבה שמחה ועשירה יותר. באירועים גדולים יותר כמו: חתונה, בר מצווה וברית נהוג לשכור אולם ולהגיש את המנות לשולחן או כבופה, אך ישנם גם מקרים של אירועים גדולים הנחגגים בחצר הבית או בחיק הטבע שנהוג להזמין דוכני מזון לאורחים.

 דוכני מזון באירועים גדולים
לחוגגים אירוע גדול בעיקר במקום חיצוני וחושקים באירוע מיוחד ללא מלצרים וקייטרינג עם מנות קבועות, ניתן להזמין דוכני מזון  לפי סוג אוכל מסוים ולשלם עבור כל דוכן מזון שהוזמן. מגוון דוכני המזון הוא רחב וכולל עמדות חמות וקרות כמו: דוכן המבורגר, פלאפל, סביח, טורטיות, פוקצ'ות ועוד. כמו כן, חשוב גם שאחד מדוכני המזון יהיה דוכן לשתייה קלה וחריפה, מאין בר נייד.



דוכני מזון מתוקים
לשדרוג האירוע וכמנה אחרונה אפשר להזמין מספר דוכני מזון מתוקים. דוכני מזון אלו יכולים להוות תוספת לדוכני מזון בשריים או חלביים ולהוות קינוח. דוכני מזון כמו: קרפ, גלידה, פונדו, סוכריות ושוקולדים, צמר גפן מתוק ועוד. כאמור, במסיבות יום הולדת אותם חוגגים לילדים כדאי שיהיה לפחות דוכן מתוק אחד. למרות זאת, ישנו חיסרון בהגשת אוכל באמצעות דוכני מזון באירועים.

החיסרון של דוכני מזון
בעת אירוע או מסיבת יום הולדת, החיסרון הגדול של דוכני מזון הוא התור הארוך בדוכנים יותר אטרקטיביים. לאנשים מבוגרים קשה יהיה לעמוד בתור ולילדים לא תהיה סבלנות לחכות. יש לקחת דברים אלו בחשבון כדי לא לפגום בהנאה של האורחים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה