יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

קייטרינג לאירועים קטנים



בשוק הקייטרינג קיימת תחרות בין ספקי קייטרינג לאירועים קטנים כאלה ואחרים, אשר מתחרים על ליבו ובעיקר על כיסו של הלקוח, ובשל כך על ספק הקייטרינג להיות מקצועי, אמין ביותר, ובעל מגוון עשיר וטעים של מנות ללא כל צל של ספק. באירוע בו נזמין קייטרינג לאירועים קטנים האורחים ייהנו מהטעם, מכיוון שהמוח שלנו נוטה לזכור דברים חווייתיים. יש לזכור את העובדה כי על קייטרינג לאירועים קטנים להגיש מזון טרי בעל מרקם אחיד ועיצוב מתאים לכל הדעות. בחירת קייטרינג לאירועים קטנים תעשה גם לפי הסכום אותו רוצים להשקיע באירוע הלכה למעשה.
 
מחיר המנות של קייטרינג לאירועים קטנים
יש לערוך סקר שוק לפני הזמנה של קייטרינג לאירועים קטנים מכל סוג שהוא כזה או אחר, ולבדוק אם העלויות למנה מתאימות לכיס המשלם ולהשקעתו באירוע בו מדובר. ככל שהמנה מורכבת יותר, המחיר יעלה ללא כל עוררין מטבע הדברים. למשל, אם נזמין כבד אווז או אנטריקוט, הרי שמן הסתם ברור שמחיר המנה יהיה יקר יותר מעוף או בקר. מחיר המנות של קייטרינג לאירועים קטנים משתנה גם במידה והחלטנו להזמין קייטרינג חלבי. במקרים רבים קייטרינג חלבי זול יותר מאשר קייטרינג בשרי.



טעמנו – אהבנו!
את סקר השוק לגבי מחירו וטיבו של קייטרינג לאירועים קטנים נעשה לאחר קבלת המלצות של חברים ומשפחה. כמו כן, במידה והיינו באירוע דומה כדאי לקחת כרטיס ביקור. נוכל גם לבדוק באינטרנט או בעיתון חברות המספקות קייטרינג לאירועים קטנים ולבקש לטעום מדגם מייצג של מנות. בנוסף, רצוי לבדוק שספק קייטרינג לאירועים קטנים מחזיק  ברישיון עסק ותעודת כשרות באם זה חשוב לנו.

רישיון עסק של קייטרינג לאירועים קטנים
קייטרינג לאירועים קטנים המחזיק ברישיון של משרד הבריאות ובתעודת כשרות, אמין ומקצועי. במידה ונזמין קייטרינג לאירועים קטנים ממסעדה נבדוק גם שם את רישיון העסק, רישיון היצרן, רישיון משרד העבודה ואת הביטוח. בנוסף, חשוב גם לדעת שהרכב המוביל את האוכל ומקרר אותו יהיה עם רישיון בפיקוח וטרינרי. לפיכך, רישיונות תקפים מראים על רצינות ואמינות של הקייטרינג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה