יום שבת, 4 בינואר 2014

גני אירועים במרכז



כל השיקולים שיש להביא בחשבון בבחירת גני אירועים במרכז 

בחירת לוקיישן לחתונה במרכז הארץ היא משימה ממש לא פשוטה. ההיצע הוא רב, המחירים בשמיים, ובאותה נשימה, אתם רוצים להיות מקוריים ולבחור מקום שימצא חן בעיניי האורחים שלכם.
במיוחד בשבילכם אספנו כמה טיפים לבחירה נכונה של גני אירועים במרכז.

איך לבחור גן אירועים איכותי במרכז?
1.      בחרו גן אירועים בהתאם למספר האורחים הצפוי לכם. אתם לא רוצים שלאף אחד יהיה צפוף מידי וגם לא שהמקום ייראה ריק מידי, רק בגלל שהוא גדול יחסית למספר המוזמנים שאמורים להשתתף בשמחה שלכם.
2.      גני אירועים במרכז, כמו כל גן אירועים באזור אחר בארץ, קמים ונופלים על כמה אזורים חשובים ביותר: אזור החופה, אזור הבר, אזור קבלת הפנים, רחבת הריקודים ושולחנות האוכל. הקפידו שהחללים הללו מתכתבים זה עם זה וזורמים בהרמוניה, ושהמעבר ביניהם הוא פשוט וקליל.
3.      האוכל הוא החלק החשוב ביותר בחגיגה שלכם- בין אם תאהבו את זה ובין אם לא.
ישנם לא מעט גני אירועים במרכז שמציעים גם שירותי קייטרינג הכלולים במחיר של השכרת גן האירועים. גם אם גן האירועים מצא חן בעיניכם, אל תוציאו את פנקס הצ'קים לפני שאתם מבקשים לקיים טעימות כדי לוודא שגם המזון ערב לחך.
4.      האורחים שלכם ממש לא ישושו להסתובב סביב עצמם כדי למצוא חנייה, לאחר שבילו שעתיים בדרכים כדי להגיע לאירוע המשמח שלכם. וודאו, כי גן האירועים שנדלקתם עליו מציע רחבת חנייה גדולה, שממוקמת ממש בסמוך לגן האירועים עצמו. 

באנו חושך לגרש
הפסקת חשמל יכולה לשבש את מהלך האירוע ולפגוע במידת ההנאה של המוזמנים שלכם, אלא אם כן המקום שבחרתם ערוך להתמודד עם התרחשות מפתיעה שכזו. גני אירועים במרכז בדרך כלל מחזיקים גנרטור, אבל כדאי שתבדקו את העניין ליתר ביטחון. במידה ואין גנרטור, וודאו, כי יש במקום מנורות חירום שהאור שהן מפיצות הוא סביר. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה