יום שלישי, 14 בינואר 2014

עדשות מולטיפוקל



אם החלטתם כי הגיע הזמן לרכוש משקפיי ראיה, אז אין כל צל של ספק שאתם צריכים לבחור את סוג העדשות אשר בהן תעשו שימוש בצורה יסודית ביותר, שכן איך שלא נביט על כך (תרתי משמע...), העדשות הללו הן העיניים החדשות שלנו בסופו של דבר, ויש לדאוג לכך שתוכלו לקבל את הטוב ביותר על פי הצורך שלכם, ובעיית הראייה אשר ממנה אתם סובלים כמובן. במידה ויש לכם בעיית ראיה גם לקרוב וגם לרחוק, הרי שיש לכם שתי אופציות אשר עומדות בפניכם, כאשר הראשונה היא לקנות שני זוגות משקפיים שונים והשנייה היא להזמין משקפיים עם עדשות מולטיפוקל.

החידוש של שיטת מולטיפוקל
בעבר לא הייתה קיימת האופציה של הזמנת משקפיים עם עדשות מולטיפוקל ואנשים פשוט היו מחליפים בין זוגות משקפיים שונים. בעת קריאה הם היו משתמשים בזוג מסוים ובעת נהיגה או ראיה למרחק הם היו עושים שימוש בזוג האחר. אין ספק שזה היה מסורבל ולא נוח, וכאן בדיוק נכנס החידוש של משקפיים עם עדשות מולטיפוקל.




איך זה עובד בפועל
משקפיים עם עדשות מולטיפוקל הן למעשה משקפיים שיש להן מספר מוקדים של ראיה, ומשמעות הדברים היא שעל פי הצורך מביטים לאזור אחר בעדשות. כלומר, בזמן הקריאה צריך להביט לאזור מסוים של העדשות ובזמן מבט לרחוק צריך להביט על אזור אחר. זה רעיון חדשני ונפלא כיוון שמי שעושה שימוש במשקפיים עם עדשות מולטיפוקל יכול להשתמש למעשה רק בזוג משקפיים אחד ולא לקנות יותר זוגות משקפיים.

מחיר העדשות
עדשות של מולטיפוקל הן הרבה יותר יקרות לעומת העדשות האחרות, והסיבה לכך היא שהן הרבה יותר מתקדמות ומשוכללות. חשוב לזכור שלמרות המחיר של העדשות עדיין לא מדובר על הוצאה כלכלית מוגזמת כיוון שאם תיקנו משקפיים עם עדשות כאלה למעשה יהיה לכם צורך רק בזוג משקפיים אחד. העדשות האלה דורשות מעט זמן של הסתגלות אך בסופו של דבר מי שמתרגל אליהן לא יכול לחשוב עוד על חזרה לעדשות הרגילות כיוון שזה הרבה פחות נוח בחיי היום יום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה