יום שבת, 11 בינואר 2014

שרשרת ענברים



מה הוא ענבר ולמה הוא משמש?
אם אתם מחפשים אחר דרך טובה ויעילה ביותר על מנת להקל על התינוק שלכם בתהליך הכואב למדי של בקיעת שיניים, הרי שמן הסתם תרצו כי הפתרון הזה יהיה בעל אופי טבעי ולא יערב כלל וכלל מיני תרופות כאלה ואחרות מן הסתם. אם כן, תוכלו להשתמש בשרשרת ענברים. למה הכוונה?
ענבר הוא שרף מאובן מלפני מליוני שנים שכורים אותו במעבי האדמה או שמוצאים אותו בים הבלטי בצורתו הלא מעובדת. הענבר ידוע בסגולותיו הרפואיות והוא משמש להרגעה ולשיכוך כאבים, הוא נוגד דלקות שונות ומחזק את הגוף, ונעשה בו שימוש במיוחד בקרב תינוקות המצמיחים שיניים או לילדים גדולים יותר הסובלים מכאבי גדילה.  הענבר משמש כמתכון בדוק ומוכח להקלה על כאבי בקיעת וצמיחת השיניים ונעשה בו שימוש מזה דורות בקרב אוכלוסיית צפון אירופה. בשנים האחרונות נעשה בו יותר ויותר שימוש בקרב אוכלוסיות רבות בישראל.


שרשרת ענברים להקלה על תינוקות
שרשרת ענברים היא שרשרת המיוצרת מענברים, שכאמור מסייעים להקלה על כאבי צמיחת השיניים. שרשרת ענברים מיוצרת מענברים איכותיים השזורים כל אחד בנפרד כאשר יוצרים קשר לאחר כל ענבר כדי למנוע התפזרות השרשרת. סוגר השרשרת בנוי מחלק פלסטיק הנסגר בהברגה ומונע את היתכנות פתיחת השרשרת על ידי התינוק.
ענידת השרשרת היא באחריות ההורים ובהשגחתם בלבד. בזמן הרחצה והשינה יש להוריד את השרשרת ורבים מלפפים אותה סביב הרגל בעת שהתינוק ישן. המחרוזת מיועדת לענידה סביב הצוואר ולא ללעיסה, ויש לשים לב שהיא מגיעה עם תעודה המעידה על מקוריות הענברים שמקורם בים הבלטי.
מאפייני השרשרת
שרשרת ענברים מהווה פתרון טבעי לתינוקות המצמיחים שיניים בהקלה על כאבים ויצירת תחושה נינוחה ורגועה כל זמן ענידת השרשרת. היא מסייעת בחיזוק המערכת החיסונית של הגוף ולהרגעת הגוף באופן כללי, היא עוזרת בתופעות של אקזמה קלה בעור, והיא מסייעת גם לילדים גדולים יותר בשיכוך כאבי גדילה.
כל שרשרת ענברים מגיעה בצבעים שונים והיא מאד בטיחותית, היא מפיצה חום נעים סביב צוואר התינוק ומסייעת לו בכל הפעילויות שנימנו למעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה