יום שלישי, 14 בינואר 2014

פירוק חברה



אין זה סוד כי לא כל אחד מאיתנו יכול לנהל חברה בצורה טובה, ולא תמיד אפשר לדעת איך יתפתחו הדברים בעתיד הרחוק, כאשר רק מחליטים להקים חברה שעוסקת בתחום כזה או אחר. אם גם לכם יש חברה ואתם לא מצליחים לעמוד בחובות שלה, ייתכן מאוד שעכשיו זה הזמן לבצע פירוק חברה בצורה חוקית ובהליך תקין, כי למשוך את המצב כמו שהוא, זה לעיתים עלול להוביל לבעיות הרבה יותר חמורות, וודאי לא תרצו להיקלע למצב לא נעים מעבר למצב הלא נוח כרגע מן הסתם. 

החלטתו של בית המשפט
אם הדברים כבר אינם תחת השליטה שלכם מרוב חובות שהחברה שלכם צברה, ייתכן מאוד שבית המשפט יהיה זה שיכריז על פירוק חברה במקרה שלכם.  חשוב לדעת שבית המשפט יכול להכריז על פירוק חברה לא רק במקרים של חדלות פרעון, אלא גם במקרים שבהם החברה לא באמת מתקיימת בפועל כשנה מהיום שבו היא הוקמה וגם מסיבות אחרות. 




חובת פירוק חברות על פי חוק במדינת ישראל
במידה ואתם הם אלה שהחליט לבצע פירוק חברה ולא בית המשפט, כדאי שתדעו שלא מדובר על רצון טוב אלא על חוק של ממש. כלומר, כל עוד החברה שלכם רשומה בתור חברה אתם כן מחויבים בתשלומים שונים, וכמו כן, החוק קובע שממש כפי שצריך להקים חברה ולרשום אותה אצל רשם החברות, כך גם צריך לבצע פירוק חברה כאשר החברה מספיקה את הפעילות שלה.

עלות התהליך של פירוק חברה
פירוק של חברה זה תהליך אשר ללא כל צל של ספק יכול להיות מורכב יותר או פחות, וזה תלוי במצב של החברה אשר אתם מנהלים. בכל מקרה חשוב לדעת כי אפילו אם אתם מפרקים את החברה שלכם ללא כל חובות וללא כל ויכוחים פנימיים כאלה ואחרים, הרי שכדאי לכם להתייעץ ולקבל עזרה מן המומחים בתחום זה. יש הוצאות גם בפירוק החברה אך אין ספק כי יש מקרים שונים אשר בהם זה בלתי נמנע, ועל כן צריך לבצע את ההליך הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה