יום שבת, 18 בינואר 2014

טיפולי שיניים



טיפולי שיניים לשיפור אסתטיקת הפה
אין זה סוד כי חלק ניכר מטיפולי השיניים שאותם אתם מעוניינים לעבור - קשורים בעיקר לאסתטיקת הפה. אין זה מפתיע שכיום, כל ישראלי רביעי מעוניין לעבור טיפולי שיניים אשר בסופו של תהליך מן הסתם ישפרו את אסתטיקת הפה שלו בצורה משמעותית ביותר. אין כל צל של ספק כי איך שלא נביט על כך יש להודות כי הפה שלנו הוא אחד מן האזורים החשופים ביותר שיש בגופנו מטבע הדברים. חשוב לנו מאד שהשיניים שלנו יהיה שלמות, לבנות וישרות במיוחד. חשוב לכל אחד מאתנו לשמור על חיוך מנצח, מה גם שלעתים, מה שמתחיל בתור בעיה אסתטית, עלול להחמיר בהמשך לבעיה רפואית קשה - כמו למשל שיניים עקומות שלא מטופלות כראוי. אז אילו טיפולי שיניים ניתן לעבור, כדי לשמור על רמה אסתטית גבוהה במיוחד?

כל הטיפולים ששומרים על הפה שלכם
ראשית, אם אתם סובלים מצבע שיניים עכור באופן קבוע, לא משנה כמה אתם מצחצחים את השיניים שלכם ,אתם יכולים לעבור טיפולי שיניים אשר ידאגו להלבין את השיניים שלכם. הסיבות לשיניים עכורות הן מגוונות, ולעתים שמירה לקויה על ניקוי השיניים בילדות - משפיעה על הצבע הקבוע שלהם בבגרות. לכן, אפשר לעבור טיפולי שיניים להלבנת השיניים, תוך שימוש בחומרים מחמצנים ייחודיים, סדים שניתן להרכיב, ועוד טיפולים שונים ששומרים על צבע קבוע.
עוד טיפולי שיניים שקשורים לאסתטיקת הפה, הם הטיפולים ליישור השיניים. כיום, לא חייבים להשתמש בהכרח בגשרים הבולטים שכולנו מכירים. יש גם טיפולים ייחודיים ליישור השיניים שאינם נראים והם מותקנים על החלק האחורי של השיניים, וכך איש לא ידע בכלל שאתם עוברים טיפול.


ומה עם שיניים חסרות?
במידה ויש לכם שיניים חסרות, באופן מלא או חלקי, מומלץ בחום לעבור טיפולי שיניים בכדי שתוכו לשמור על חיוך מלא - שכן המראה של שן סרה או שבורה איננו אסתטי כלל וכלל. טיפולי שיניים שניתן לעבור הם בין השאר הדבקה של כתרים על שיניים פגומות, או טיפולי השתלת שיניים, להשלמת שיניים חסרות לחלוטין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה