יום רביעי, 19 בדצמבר 2012

call center



call center – סביבת עבודה נוחה
שביעות רצון של לקוחות כל בית עסק היא ללא כל צל של ספק פרמטר חשוב ביותר להצלחת כל עסק ובכל תחום שהוא. יחד עם זאת, אין זה סוד, כי בהרבה עסקים מנסים לחסוך במקומות הלא נכונים. 
מתן שירות לקוחות באמצעות מערכת call center מצריך מעבר ליכולות הטכנולוגיות של המערכת גם אנשי שירות טובים שיודעים את עבודתם ושמוכנים לעשות אותה עם כל הלחצים הכרוכים בכך. מנהלים שמנסים לחסוך באנשי שירות call center בתקווה שהמערכת תבצע את רוב העבודה באופן אוטומטי טועים ובגדול.
call center - נציג השירות הוא החייל הקרבי שלך
בכל עסק יש את אלה שמתכננים ואת אלה שמנתחים ואת אלה שרוכשים, אבל כמו בצבא יש גם את אלה שנמצאים בחזית במגע עם הצד השני. בחברות מסחריות אלה הם נציגי השירות שלכם וכך יש להתייחס אליהם. נכון שכל עסק יכול להחליפם חדשות לבקרים כי (מחשבה ישראלית נפוצה: ) תמיד אפשר לגייס חדשים ובמשכורת יותר נמוכה. אבל צורת חשיבה זו מובילה לכך שגם את הלקוחות אפשר להחליף באחרים וכך קורסים עסקים שלא מבינים כי כמו בבחירות – כל לקוח משפיע.



call center – תנאי עבודה לנציגי השירות
call center היא מערכת מאד מתוחכמת המסוגלת באמצעים טכנולוגיים לנתב את השיחות באופן האידיאלי עבור העסק שלכם, לתת ללקוח אפשרות להאזין למידע מבלי להמתין לנציג שירות או לאפשר לו להשאיר פרטים כדי שאיש טכני יחזור אליו. הכל נכון, אבל בסופו של דבר רוב הלקוחות מצפים למענה אנושי – לנציג שירות, ונציג כזה צריך או צריכה להיות אדיבים, נחמדים, להכיר את הבעיות שמדברים איתם עליהם ולתת מענה מהיר ויעיל. אם תחסכו על תנאי העבודה של נציג השירות שלכם תאבדו לקוחות.
call center – מהם תנאי העבודה הרצויים
טלפון איכותי עם מערכות ראש נוחות, סביבה שקטה כדי לנהל שיחה נינוחה, תוכנת ניהול לקוחות שתהיה פשוטה לניהול אך שתתן את כל המידע הנחוץ כולל גישה להיסטוריה של הלקוח, הקלטות קודמות שלו, מעבר בין תסריטים שונים של שיחה וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה