יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

הורוסקופ למחר

כמה פעמים קרה לכם שהתעוררת בבוקר בלב כבד ותחושות של חוסר אונים או חוסר ידיעה לגבי מצב זה או אחר בחייכם? כיצד עליי לנהוג? האם לקבל את ההצעה או שמא עדיף לסרב? איך אוכל לצאת מהפלונטר? האם אגיע בשלום? האם הילדים יהיו בסדר? האם האירוע יעבור בהצלחה? שאלות אלה לגיטימיות ויכולות לצוץ בכל משפחה ובכל בית. אלה הם החיים וכידוע הם לא דבר פשוט. הם נוטים להעמיד אותנו במבחנים ודווקא במצבים בלתי צפויים ולחלוטין בלתי מתאימים לשגרת החיים. מי שלא מוכן להפתעות מצפה לו התמודדות לא קלה ומי שכן בא מוכן יכול להיות רגוע ומאושר.



הורוסקופ למחר – לגלות את העתיד

הורוסקופ למחר הוא אחד הכלים הנפוצים והמקובלים היום לחיזוי העתיד. הורוסקופ למחר נבנה על ידי אסטרולוגים מומחים בהתאם לכל 12 המזלות בגלגל המזל. ביכולתו לגלות לנו מה צופן לנו יום המחר, להזהיר אותנו מפני סכנות ולהכין אותנו למבחנים. זה בהחלט אפשרי אם מבינים את מהותה של האסטרולוגיה, הנמצאת לרשותנו עוד משחר ההיסטוריה האנושית וגם היום מוכיחה בכל פעם מחדש את יעילותה ואת חוכמתה העצומה.

הורוסקופ למחר – להיות מוכן להכל

לאלה מאיתנו האוהבים שליטה בחיים וחייבים להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק – התחזית של הורוסקופ למחר היא כלי מאוד נחוץ ויעיל. הוא יכול לחסוך מאיתנו המון כאב ראש וטרחה, שלא לומר – להבטיח לנו ראש שקט ולב שלם. הרי החיים הם כמו כוס מים – תלוי על איזה חלק מביטים. אם נביט על חצי הכוס המלאה נוכל לחיות חיים מאושרים, בריאים ושלווים, זאת כמובן על בסיס ידיעה ואמונה בכוחות הבורא הבלתי מעורערים.

הורוסקופ למחר – לחיות כאן ועכשיו

מעבר לכך שהחיים שלנו הם דבר הפכפך הם גם דבר בלתי צפוי. אף אחד לא יודע מה מכין לו הגורל ואף אחד לא יודע מה צופן ליום יום המחר. בשביל זה תמיד רצוי לחיות את הרגע – לחיות כאן ועכשיו. כי לא המטרה היא חשובה אלא הדרך עצמה. אבל כדי לעבור את הדרך בשלום ולצבור כמה שיותר ניסיון וחוויות – אנו צריכים להיות מוכנים ומצוידים בידע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה