יום רביעי, 19 בדצמבר 2012

עו"ד מקרקעין



כיצד עו"ד מקרקעין יכול לסייע לכם?
יש היום מגוון רחב מאד של תחומים שבהם עו"ד מקרקעין עוסק. בשורה התחתונה, חשוב להבין כי עו"ד מקרקעין הוא בעל ידע עצום בכל מה שקשור לדיני מקרקעין ולעסקאות נדל"ן מסוגים שונים. עורך הדין יכול לייצג הן גורמים פרטיים, הן חברות מסחריות, והן גופים ציבוריים שונים, כאשר מתעוררת מחלוקת סביב שאלת מקרקעין, או כאשר יש להשלים ו/או לפקח על עסקאות מקרקעין שונות.

מתי כדאי לפנות אל עו"ד מקרקעין?
באופן עקרוני, מומלץ ליצור קשר עם עו"ד מקרקעין ברגע שמתהווה עסקת מקרקעין, או שאתם מזהים קושי בתחום שעומד להתעורר. מומלץ בחום לא לדחות את הפנייה אל עו"ד מקרקעין, שכן ככל שתקדימו לפנות, כך אתם תוכלו להניע את התהליכים בצורה טובה יותר. פניה מוקדמת אל עו"ד מקרקעין תאפשר לכם להגיע עם ידע רחב יותר לקראת העסקה, ולהסיר מכשולים בדרך.



איך נקבע המחיר של שירותי עו"ד מקרקעין?
המחיר עבור עו"ד מקרקעין יכול להשתנות בהתאם גם לסוג הפניה שלכם. אם פניתם אל עו"ד מקרקעין משום שיש תביעה משפטית בתחום המקרקעין שעומדת אל הפרק, דמי התשלום יקבעו מראש כאחוז מסוים מתוך הסכום שאותו אתם תקבלו במידה ותזכו בתביעה. אם מדובר על פיקוח על עסקה מסוימת או אישור כלשהו, לרוב הסכום שנקבע הוא אחוז מסוים מתוך הסכום הכולל של העסקה שנחתמה.

ואיך אפשר לבחור עו"ד מקרקעין מקצועי ומנוסה?
כאשר אתם רוצים לבחור עו"ד מקרקעין יש גם מספר קריטריונים אשר כדאי לשים לב אליהם מבעוד מועד, מעבר לתעודת ההכשרה של עורך הדין עצמו. כדאי לשים לב לניסיון קודם שיש לאותו עורך הדין המומחה בתחומי המקרקעין בעסקאות מקרקעין מסוג דומה לסוג של העסקה שלכם, לבדוק את המוניטין שלו בשוק עורכי הדין, ואפילו לחפש עליו המלצות ברשת האינטרנט. כך תוכלו לדעת כי בסופו של דבר פניתם למקור מוסמך ומקצועי, אשר באמת יוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך בתחום המורכב של המקרקעין, ולספק לכם מענה מקצועי ואישי ברמה הגבוהה ביותר שיש לאורך כל התהליך לו אתם נדרשים.

2 תגובות:

  1. עו"ד מקרקעין הוא בעל ידע עצום בכל מה שקשור לדיני מקרקעין ולעסקאות נדל"ן מסוגים שונים

    השבמחק
  2. עם עו"ד נדלן מקצועי תוכל לנהל עסקאות משתלמות

    השבמחק